Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vell, takk for kritikken folkens :(

Hva med vanlige bokstaver og i grått/hvitt?

5044362[/snapback]

er du sikker på at det er en logo du skal lage? og hvis det er det burde du først skumme litt raskt gjennom hva en logo er. for det du har laget er på ingen måte en logo. det er et bilde med noe tekst på og litt cheesy effekter.

ikke ta det personlig, se heller på det som konstruktivkritikk.

Lenke til kommentar

Hmm... blir vist nok nødt til å holde ord og hente niesen min for å se på film. Hadde lovet henne å se på film på hjemmekinoen når det ble mørk så eg kunne få fred isted men.... jaja får være en koselig onkel og gjennomføre det. :wee: Får snike til meg litt lørdagsgodt fra henne kanskje? :innocent:

Lenke til kommentar

5044362[/snapback]

Du burde vurdere å ta dette til en annen del av forumet.

Likevel: Hva skal logoen brukes til? Det må du tenke på. Skal den være universell for alt skolen måtte finne på, eller har den et mer begrenset bruk? Om den kun skal brukes én gang i en bestemt størrelse trenger den ikke nødvendigvis ha egenskapene jeg skrev opp i forrige post.

Altså: Tenk bruk før utforming.

Hmm... blir vist nok nødt til å holde ord og hente niesen min for å se på film. Hadde lovet henne å se på film på hjemmekinoen når det ble mørk så eg kunne få fred isted men.... jaja får være en koselig onkel og gjennomføre det. :wee: Får snike til meg litt lørdagsgodt fra henne kanskje?  :innocent:

5044404[/snapback]

Litt lørdagsgodt får du helt sikkert. Kvelden kan jo bli bra også om dere ser en bra film. Shrek, the Incredibles eller Monsters Inc. ? Mye bra film for barn i alle aldre.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
KUK-Kamerat = Pulevenn?

5043649[/snapback]

neineinei!

5043652[/snapback]

hva i svarte er en kuk kamerat?!?

Ekle folk. :nei:

5044031[/snapback]

Det er meg og Kaiern, det. Satrucci_ er også med av og til.

5044152[/snapback]

Aha.. Har vel skjønt hvem det er, men hva driver dere med?

Er dere en klubb ?

5044294[/snapback]

Jeg og Kaiern har prikk lik genser/t-skjorte. På denne t-skjorten/genseren er det en kuk.

Denne.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

5044362[/snapback]

er du sikker på at det er en logo du skal lage? og hvis det er det burde du først skumme litt raskt gjennom hva en logo er. for det du har laget er på ingen måte en logo. det er et bilde med noe tekst på og litt cheesy effekter.

ikke ta det personlig, se heller på det som konstruktivkritikk.

5044395[/snapback]

Okei, hva er egentlig en logo da?

Det er bare noe jeg laget for morro skyld. Ikke noe oppdrag fra skolen.

Tenkte jeg skulle ha med "HMTVS" og kanskje "I tiden for fremtiden" <--- Motto for skolen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...