Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enig med SupremeX her, ikke det at jeg leser så ofte der, men de gangene folk kommer med sitater derfra må jeg trekke litt på smilebåndet. :wee:

hm.. vurdere sove nå da..?

eller se en film til..

PHAX! Hva gjorde du oppe klokka 04:20?

Makan, skuffa du meg her :hrm:

Jeg la meg riktignok 03:00, men jeg har lov til det :whistle:

Lenke til kommentar
Uff.. I dag blir det mykje stress..

Først -> Gå med VG -> Hjem og dusje -> Få på seg dressen i en fart -> Ut i kirken -> Bli konfirmert -> Kjøre opp til stedet vi skal ha konfirmasjonen.

:w00t: Endelig skal jeg bli konfirmert!

Uff. Du har en slitsom dag foran deg.

Jaja, kult å bli konfirmert da. :)

Lenke til kommentar

Blæ, har begynt å våkne opp med vondt i magen hver morgen nå.. :(

Nå må jeg dusje og kaste på meg bunaden, skal i 2 konfirmasjoner i dag. Først til fetteren min og så til ei god venninne :)

Jeg sier bare; Mat, her kommer Eline ;) Så dere får ha en fin dag i dag, alle sammen. Det ser ut som om det blir fint vær i dag, så kom dere ut! :p

Lenke til kommentar

Sånn, da sitter jeg her i dressen min og venter på folka.

Mamma er stressa til tusen, flekker på seg bunaden nå :lol:

Jeg bare sitter og ser på, vil bli ferdig med det nå!

Jeg stikker vel innom en tur i kveld!

Hade bra alle sammen :D

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Jeg holder på å dø... Nå har kjøleskapet vårt vært i ustand over en uke... Jeg har klart meg uten isbitmaskinen frem til nå.. Jeg fylte et glass med pepsi max... Den hadde stått på rommet mitt siden i går. Fy av meg. :sick:

Det gjennstår jo å fortelle hvorfor dette kjøleskapet, spesialimportert fra USA ikke virker... I Norge har man ikke lov til å ha vifter i kjøleskap som slipper ut mer enn et eller annet av stoffer. Det gjør MayTag's originalvifte/termostat. Men vi har altså fått en uorginal vifte-termostat... Og den har jo gått til helvete, den er ikke made in the USA! Langt mindre with pride...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...