Kenny000 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg tror jeg har mistet musen min! Finner den ikke. Hadde den med på skolen i går, så jeg er redd for at den er borte nå! (var er Razer Diamondback) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Faen! Forsov meg! Jævla drittmobilklokke! Gah! Neida Har fri i hele dag jeg. Ah. Digg. Endret 21. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg tror jeg har mistet musen min! Finner den ikke. Hadde den med på skolen i går, så jeg er redd for at den er borte nå! (var er Razer Diamondback) 5037914[/snapback] Uffda, du får satse på at ikke katta til nabon har tatt den. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Morn. Da blir det frokost. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Sent du er oppe på en fredag da. Måtte opp tidlig for å skifte dekk på bilen jeg, selv om jeg egentlig har fri. Nå venter jeg på at noe skal skje her hjemme, er jo mer spennende å gå på skolen i Trondheim. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Sent du er oppe på en fredag da. 5038021[/snapback] Er slapp og hoster. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ahh, så deilig med helg. <3 Studentlivet. Rydder vekk litt flasker av ymse slag til Glint kommer senere i dag. Vil ikke at jeg skal fremstå som en alkoholiker. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 "In-depth studies" karer. Hva skal jeg velge som emne? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Blir vel frokost på meg snart også. noen som har forslag til god mat på pizza? skal bestille etterpå når jeg kommer heim. ATM venter jeg på noen som jeg skal ta bussen med. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 du skal bestille pizza når du kommer hjem altså? I så fall kan jeg anbefale at du kjøper Peppes sin Californain Dream! *slafse* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 EDIT: ja joachim hadde nok rett med privat-skoler. Privatskoler er bedre enn offentelige skoler. Vertfall er det meste bedre jevnaker Ungdoms-skole 5037521[/snapback] Ikke bedre enn Elvebakken VGS *Spamme trailer* Medium High 5037633[/snapback] Da quoter jeg den så jeg har noe å titte på når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er ikke peppes. er noe som heter Løvenstad pizza. det er mamma som bestiller, men lurer på tips til hva jeg skal ha på pizzaen.. vil ha no litt forskjellig ( liker ikke ananas eller paprika ) NB: Har ikkeno imot AnAnAs på forumet altså :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Faen! Forsov meg! Jævla drittmobilklokke! Gah! Neida Har fri i hele dag jeg. Ah. Digg. 5037986[/snapback] Sketsjemannen lurte meg igjen. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ringte akkurat på døra, var vist Jehovas Vitner eller noe. *riiiiiiing* Meg: Hallo? Jehovas Vitnefolka: Hei, vi er fra Jehovas Vitner. Har du tid til å få se noe fint fra bibelen? Meg: Øh, nei, jeg hakke' tid! Anyway: Synes det er teit at dem driver å går aktivt etter folk på min alder, for å rekrutere folk inn i den sekten deres. Jaja, jeg hadde ikke tid, skulle jo kikke litt rundt på forumet her Dessuten, bibelen er jo bare en samling med vås og moraler som blir twista i alle forkjsellige retninger Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg vil ha de folka her morro å kødde med de :!: Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 *Nattcup snip* Det er også mye forvirring angående en, om ikke den viktigeste tingen; annlegget. Dette bestemte jeg før jeg gikk av. Det lokale samfunnshuset skulle la oss låne annlegget for 1000,-. Dette blir vanligvis lånt ut for 5-6000,-, men fordi sønnen til han som administrerer annlegget går i klassen vår fikk vi dette heftige prisavslaget. Nå går det rykter om at vi skal låne et privat annlegg. Om dette private annlegget som ikke kan måle seg med samfunnhuset sitt annlegg blir lånt, tror jeg at jeg må komme meg tilbake til styre og få orden på sakene. Mitt inntrykk av hvordan disse to jentene har håndtert dette er mildt sagt dårlig. 5019464[/snapback] Nå har det skjedd. Disse jentene fant ut at de heller skulle låne det private annlegget for 100kr. Jeg gir faen i det. Denne nattcupen kommer til og suge anyways Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg vil ha de folka her morro å kødde med de :!: 5038640[/snapback] Har snakka masse med de halv 8 om morran jeg, når de ringer på.. Lurer å hva jeg synes om dommedag og slik. Nesten så jeg ba de med inn på en kopp kaffe men Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 EDIT: ja joachim hadde nok rett med privat-skoler. Privatskoler er bedre enn offentelige skoler. Vertfall er det meste bedre jevnaker Ungdoms-skole 5037521[/snapback] Ikke bedre enn Elvebakken VGS *Spamme trailer* Medium High 5037633[/snapback] Den var fresh Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Privatskoler er bedre enn offentelige skoler. Vertfall er det meste bedre jevnaker Ungdoms-skole 5037521[/snapback] Nøh.. Fjellsrud ungdomsskole ftw Endret 21. oktober 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg