Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringte akkurat på døra, var vist Jehovas Vitner eller noe. :ermm:

 

*riiiiiiing*

Meg: Hallo?

Jehovas Vitnefolka: Hei, vi er fra Jehovas Vitner. Har du tid til å få se noe fint fra bibelen?

Meg: Øh, nei, jeg hakke' tid!

 

:D

 

 

Anyway: Synes det er teit at dem driver å går aktivt etter folk på min alder, for å rekrutere folk inn i den sekten deres. Jaja, jeg hadde ikke tid, skulle jo kikke litt rundt på forumet her :D Dessuten, bibelen er jo bare en samling med vås og moraler som blir twista i alle forkjsellige retninger :p

Lenke til kommentar
*Nattcup snip*

 

Det er også mye forvirring angående en, om ikke den viktigeste tingen; annlegget. Dette bestemte jeg før jeg gikk av. Det lokale samfunnshuset skulle la oss låne annlegget for 1000,-. Dette blir vanligvis lånt ut for 5-6000,-, men fordi sønnen til han som administrerer annlegget går i klassen vår fikk vi dette heftige prisavslaget. Nå går det rykter om at vi skal låne et privat annlegg. Om dette private annlegget som ikke kan måle seg med samfunnhuset sitt annlegg blir lånt, tror jeg at jeg må komme meg tilbake til styre og få orden på sakene. Mitt inntrykk av hvordan disse to jentene har håndtert dette er mildt sagt dårlig.

5019464[/snapback]

Nå har det skjedd. Disse jentene fant ut at de heller skulle låne det private annlegget for 100kr. Jeg gir faen i det. Denne nattcupen kommer til og suge anyways

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...