Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble aldri til at jeg øvde til den prøve. Fikk heldigvis et ark med 25spørsmål, noen av disse spørsmållene kommer på prøve. Får bare titte litt på jentenes notater :)

 

(Ja jeg vet at ingen bryr seg og at jeg burde skrive dette tullet i en blogg.)

5037018[/snapback]

 

Da hadde ingen lest det, og SO4 hadde fått færre poster. Hvis alt blogverdig skulle postes i blog hadde vel denna tråden dødd ut.

Lenke til kommentar
Alastor driver å stenger uten grunn nå. Ser ingenting galt i de trådene. Disse moderatørene altså..

5037008[/snapback]

Har du uenigheter med en moderator så ta det opp med han/henne og ikke klag slik du gjør nå.

5037048[/snapback]

 

Du er faen meg hårsår altså. Hva har det der med klaging å gjøre ? Gidder ikke å ta opp noe med moderatører mer jeg. Når de ikke svarer når jeg skriver saklige meldinger til de så. Da gir jeg faen.

Det var ikke liv om å gjøre for meg at den tråden der skulle leve, så bar ikke grunnen til at den ble stengt. Og dette var også baer en utslengt kommentar i SO. Du får ta det med i betraktningen ;)

Lenke til kommentar
Du er faen meg hårsår altså. Hva har det der med klaging å gjøre ? Gidder ikke å ta opp noe med moderatører mer jeg. Når de ikke svarer når jeg skriver saklige meldinger til de så. Da gir jeg faen.

Det var ikke liv om å gjøre for meg at den tråden der skulle leve, så bar ikke grunnen til at den ble stengt. Og dette var også baer en utslengt  kommentar i SO. Du får ta det med i betraktningen ;)

5037066[/snapback]

Hva din mening bak den posten der kan da vel ikke jeg vite utifra det du så, så jeg tolket det på min måte, og da ble det slik :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...