Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Phax, jeg bare forstod ikke det "morsomme". Seff må han få lov til å synes jeg er dum som sa det...

nei altså jeg siktet nå min uttalelse mest mot de andre som ikke klarer forså at noen synes golf er spennende. :)

 

----

 

Bandidos Pelle: syk, syk tankegang. :confused:

 

----

 

The Strategy-player: Jeg er faktisk 24, så en av de gode gamle. :wee: men jeg har utseende som en snerten 19 åring, og et lekent sinn som en 5 måneder gammel golden retriver!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri verken sett eller prøvd golf før, går jo bare på "parabol/kabelkanaler".

-----

TSP, mye kniving om PCen, da? :wee:

Når tordenværet først var over så :D . Hu satte seg ned med noe regnskap for hun begynte å spille "Need for Speed Underground 2" (glad hun ikke får førerkortet før i september :wee: )

Mellom klokka 17:00-20:30, jeg fikk faktisk ha datan, men da måtte jeg kjøre noen løp for henne.

 

Det verste er at det er min PC! Men ok da, hun pleier nesten aldri å ha den, så jeg må jo være litt snill, og hu er for sterk for meg :blush: .

 

edit: @ alle som har qoutet: hva har jeg gjort nå? :dontgetit:

edit: @ phax: det var det jeg tippa.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

:wow:

SteffyBoy med en engelsk skrivefeil?

EDIT: ...Eller at det bare er jeg som driter på draget.

 

*Drikke mer vann*

TSP, ja, hvis hun er for sterk er det nok like greit å vri det til at det er du som er snill :wee:

Endret av svamp
Lenke til kommentar

edit: @ phax: det var det jeg tippa.

godt tippa da! :)

 

noe spesiell grunn egentlig? eller abre lurte?

Tippa ikke nøyaktig det da, men tippa rundt 20-26 år.

 

Hmm, en spessiell grunn?

Tja, du kan faktisk minne meg litt om ene fetteren min (tror han er 22).

Og i og med at du her om dagen sa at en eldre bruker her på forumet kunne vært faren din. Og siden jeg ikke regner med det er et hav med de over 50 her så tippa jeg på at det i såfall ville vært en 40åring (noe rundt det).

Skrivemåten/språket/humoren din minner også om en 20-26 åring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...