Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ARGH! Kan folk slutte å sende meg PMs om å få linken til den "russepresidentstrippingen"? Jeg gidder ikke svare nå, jeg har fått minimum 60 henvendelser på åtte timer.

Lol, det er vel ikke verre enn at de googler litt?

Lenke til kommentar
ARGH! Kan folk slutte å sende meg PMs om å få linken til den "russepresidentstrippingen"? Jeg gidder ikke svare nå, jeg har fått minimum 60 henvendelser på åtte timer.

Den videoen byr jo strengt tatt ikke på noe de fleste ikke har sett før, da. :roll:

Lenke til kommentar
Gleder meg og se hvor langt tid det tar før jeg kan ha gym..

Fikk faktisk frikjennelse 4 uker :green:

Husker jeg fikk det en gang. Fordi vi gav legeerklæringen min til klassestyreren min, sa jeg bare til gymlæreren at han fikk be om å få den av henne. men seff gadd han ikke det, "ingen faker en operasjon". Så jeg gav meg selv 10 uker i stedet for fire, mitt i den verste løpesesongen. Angrer litt, men har fått jogget mye i det siste..

Lenke til kommentar
Gleder meg og se hvor langt tid det tar før jeg kan ha gym..

Fikk faktisk frikjennelse 4 uker :green:

Husker jeg fikk det en gang. Fordi vi gav legeerklæringen min til klassestyreren min, sa jeg bare til gymlæreren at han fikk be om å få den av henne. men seff gadd han ikke det, "ingen faker en operasjon". Så jeg gav meg selv 10 uker i stedet for fire, mitt i den verste løpesesongen. Angrer litt, men har fått jogget mye i det siste..

:O

Lappen min er maskinskrevet...

Fargoth: Du er min herre :!:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Min var også. Men ingen gadd å sjekke. :p

Hva?!

Det skal jeg F meg se om noen sjekker min...

Halsen min ser sikkert 50 Ganger verre ut enn hva din gjorde...

Kanskje ta meg 3 måneder fri fra gym? :yes:

Er det tvil så opner jeg bare opp kjeften :!:

Ser mye verre ut i godt lys og speil..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...