Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hmmm menneske morder... :hmm:

 

Hadde ikke jeg hatt kjempe snille og greie foreldre... hadde nok jeg hmm ja. gjort syke ting....

 

Men det kommer nok med de sosiale problemene mine.... ser jeg en jente er det øyeblikkelig hat egentlig... fordi jeg vet at jeg aldri noen gang kommer til å kunne en gang gi hun en klem...

 

Nei nei... kjipt og være "twisted"... blir så trøtt av det! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmm menneske morder...  :hmm:

 

Hadde ikke jeg hatt kjempe snille og greie foreldre... hadde nok jeg hmm ja. gjort syke ting....

 

Men det kommer nok med de sosiale problemene mine.... ser jeg en jente er det øyeblikkelig hat egentlig... fordi jeg vet at jeg aldri noen gang kommer til å kunne en gang gi hun en klem...

 

Nei nei... kjipt og være "twisted"... blir så trøtt av det! :(

5034071[/snapback]

 

 

Kjekt du deler dine egne meninger om deg selv med oss... :roll:

Lenke til kommentar
Syke folk! Ka i helsiken er vitsen med å drepe/torturere dyr egentlig? Forbanna drittunger er de! Dyremishandlere= Potensielle menneske mordere.

5034018[/snapback]

Ikke for å være frekk, men første ting som slo meg i det innlegget var orddelingsfeilen. Altså menneske morderere.

 

Og en ting til; et mord defineres som en kriminell handling hvor et menneske gjør slutt på et annet menneskes liv.

 

In law, murder is the crime of a human being causing the death of another human being, without lawful excuse, and with intent to kill or with an intent to cause grievous bodily harm. In most countries it is considered the most serious crime, and invokes the highest punishment available under the law.

Altså, hvis man er en morder, så er man en som dreper mennesker.

Lenke til kommentar
Syke folk! Ka i helsiken er vitsen med å drepe/torturere dyr egentlig? Forbanna drittunger er de! Dyremishandlere= Potensielle menneske mordere.

5034018[/snapback]

 

Og en ting til; et mord defineres som en kriminell handling hvor et menneske gjør slutt på et annet menneskes liv.

 

In law, murder is the crime of a human being causing the death of another human being, without lawful excuse, and with intent to kill or with an intent to cause grievous bodily harm. In most countries it is considered the most serious crime, and invokes the highest punishment available under the law.

Altså, hvis man er en morder, så er man en som dreper mennesker.

5034236[/snapback]

 

Så vidt jeg forstå det når jeg leste innlegget til Snowdog så mener han at dyre mishandlerere/drepere er potensielle menneske drepere, dvs at de kan komme til å ta et liv, ikke at de alt har gjort det

 

Correct me if i am wrong :)

Lenke til kommentar
Så vidt jeg forstå det når jeg leste innlegget til Snowdog så mener han at dyre mishandlerere/drepere er potensielle menneske drepere, dvs at de kan komme til å ta et liv, ikke at de alt har gjort det

 

Correct me if i am wrong :)

5034344[/snapback]

Det stemmer det, men poenget hans (SnittLeif) var at å si menneskemorder er som å si kaffekaffetrakter, eller CD-CD-spiller. Å myrde et dyr er, etter definisjonen han bruker, umulig, siden mord kun er når et menneske med overlegg dreper et annet.

(Det heter forresten dyremishandlere/-drepere, ikke «dyre mishandlerere/drepere».)

 

For øvrig skjøt han seg litt i leggen med å kommentere SnowDOG_ sin orddeling og så rett etterpå skrive morderere. Men bare med softgun eller sprettert, for en liten slurvefeil er ikke så ille, i motsetning til orddeling.

 

Meeeeeeeen nå er det kanskje på tide å slutte å diskutere dette, ellers vanker det vel advarsel til meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...