Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Har nå gjort mesteparten av leksene til i morgen, utenom det og rette matteprøve, glemte matteboka på skolen. Men nå skal jeg lese til norskprøve (30sider,) i morgen. Sovnet nesten mens jeg leste litt i stad. Derfor drikker jeg kaffe* :)

 

*kaffe med store mengder sukker og fløte for og bli kvitt smaken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trur jeg bør legge meg nå. Må opp på egen maskin i morgen.

 

Baggen er pakket og jeg er trolig klar til å flytte til pappa igjen. Faen, den er tung. :ermm:

 

Kjøpte meg denne DVDen i dag: Christine (Special Editon). 199 kr hos Jappen, Haugesund

 

Såg den, ble litt skuffet. Boken er bedre!

 

Men da seier jeg natta folkens.

*tar på alle som vil* :p

 

Natta alle sammen!

5031991[/snapback]

 

Vi kan ta litt på hverandre..

 

Tror jeg skal legge meg nå også.

Nå skal jeg finne meg noe å drikke, så skal jeg vurdere om jeg legger meg ;)

Lenke til kommentar
Var bare det første innlegget folk ville kommentere..

 

Faen, visste jeg burde vaska bil i bikini istedet.  :hrm:

5031817[/snapback]

Neida, jeg leste innlegget, men med alt videostyret ble det så høy kvalitet over det hele at jeg ikke ville skjemme innlegget med en trøtt og kjedelig kommentar fra min side.

5031861[/snapback]

 

Jeg tar ironien, men føler at du burde svart noe alikevel..

Lenke til kommentar
Ironien? Jeg ble helt forfjamset av å klikke meg frem og tilbake mellom quicktime, safari, bilvask, bensinstasjoner og tekoppen min. Jeg skal love pent (med fløte og sukker på) å kommentere svært så pent neste gang jeg leser et innlegg!

5032067[/snapback]

 

Du er tilgitt, et sakligere innleg kan forventes i løpet av mrogendagen.

Lenke til kommentar
hva er opp med at SVT4 sendte ep1 av S2 av lost istad. de var da senere ferdig med S1 enn TVN, og hvis TVN hadde kunnet sende ep1 av S2 idag hadde de vel gjort det.. lol nå kan nordmenn som vil følge med på lost på tv bare se på svt4 og enda så ligger de foran norsk sendeskjema. lurt av TVN liksom.

5032362[/snapback]

 

ja fy fader altså, tenk at ikke alle kanalene viser de samme seriene samtidig. verden går i dass..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...