phax Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Hva skal jeg åone .3gp-filer i? quicktime, evt mediaplayer visst du har quicktime alternative innstallert, eller VLC player da. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Ketchez, tusen takk for dagens latter Landa du i sjøen altså? Kaldt? Værsågod! Ikke så gale egentlig... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Argh! Quicktime.. Nå skal jeg krabbe til sengs. natti natt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Golffilm? Det er svaert faa, om ingen, sportsfilmer som er saerlig bra. Pøh. Raging Bull, When We Were Kings, Ali, Bagger Vance, Caddyshack, Bull Durham, Hoosiers, Rudy.. Plenty med kvalitet. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 vil også dette i vannet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) vil også dette i vannet Har du lyst til å dele med oss det morsomme i sitatet? Du må gjerne ha det der... Men hvorfor i helvete?! EDIT: Sitatet i signaturen... Endret 28. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Argh! Quicktime.. Nå skal jeg krabbe til sengs. natti natt derfor man innstallerer quicktime alternative så slipper du innstallere store stygge quicktime. eller bare vlc da, som sikkert er det enkleste og er veldig kjekt og ha innpå maskinen uansett da. ikke som hovedmedia player ettersom grensesnitet suger heste rumpe, men greit i nødstilfeller slik som dette. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 vil også dette i vannet Har du lyst til å dele med oss det morsomme i sitatet? Du må gjerne ha det der... Men hvorfor i helvete?! EDIT: Sitatet i signaturen... golf er ikke spenneende Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 vil også dette i vannet Har du lyst til å dele med oss det morsomme i sitatet? Du må gjerne ha det der... Men hvorfor i helvete?! EDIT: Sitatet i signaturen... golf er ikke spenneende Ok. Jeg er uenig, og står 170 % for det du siterer meg på. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Argh! Quicktime.. Nå skal jeg krabbe til sengs. natti natt derfor man innstallerer quicktime alternative så slipper du innstallere store stygge quicktime. eller bare vlc da, som sikkert er det enkleste og er veldig kjekt og ha innpå maskinen uansett da. ikke som hovedmedia player ettersom grensesnitet suger heste rumpe, men greit i nødstilfeller slik som dette. Kan man åpne .3gp i VLC? Hm.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Må si the gladiator er en virkelig bra film. Likte den veldig godt. Ble skikkelig trist på slutten når han døde Nå skal jeg legge meg, må opp og feire bursdag i morgen Herr Brun Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Argh! Quicktime.. Nå skal jeg krabbe til sengs. natti natt derfor man innstallerer quicktime alternative så slipper du innstallere store stygge quicktime. eller bare vlc da, som sikkert er det enkleste og er veldig kjekt og ha innpå maskinen uansett da. ikke som hovedmedia player ettersom grensesnitet suger heste rumpe, men greit i nødstilfeller slik som dette. Kan man åpne .3gp i VLC? Hm.. ja Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 vil også dette i vannet Har du lyst til å dele med oss det morsomme i sitatet? Du må gjerne ha det der... Men hvorfor i helvete?! EDIT: Sitatet i signaturen... Jokke, det er ikke alle som liker det samme som oss. Jeg liker sushi, golf og å kle meg fint, jeg vet at du liker det samme. Noen syns det er litt morsomt, fordi sushi er "æsj", golf er "teit tulleidrett" og å kle seg fint er "sossete". Men det er bare vi som må akseptere at andre er uenig. Jeg kunne aldri hatt i sig: "Vi har ikke råd til å dra på ferie iår", det hadde vært personangrep. Er bare å akseptere det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Bare forstod ikke - rett og slett. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Kan man åpne .3gp i VLC? Hm.. ja jeg gjorde nå det hvertfall nettopp. ---- dere som diskuterer golf, noen synes det er spennende andre ikke. kan ikke tvinge alle til og ha samme mening som deg selv. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Utrolig hva man føler man får gjort når det er tordenvær i tre timer. Har ommøbler rommet mitt en smule. Jeg og søss er alene hjemme i helgen @ phax: Er noe jeg har lurt på... hvor gammel er du? Endret 28. mai 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 kan ikke tvinge alle til og ha samme mening som deg selv. Phax, jeg bare forstod ikke det "morsomme". Seff må han få lov til å synes jeg er dum som sa det... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har aldri verken sett eller prøvd golf før, går jo bare på "parabol/kabelkanaler". ----- TSP, mye kniving om PCen, da? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Jeg og søss er alene hjemme i helgen INCEST! Endret 28. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg og søss er alene hjemme i helgen INCEST! Ikke bare jeg som tenkte det, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg