Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Argh! Quicktime.. :hrm:

Nå skal jeg krabbe til sengs.

natti natt :sleep:

derfor man innstallerer quicktime alternative så slipper du innstallere store stygge quicktime. ;)

eller bare vlc da, som sikkert er det enkleste og er veldig kjekt og ha innpå maskinen uansett da. ikke som hovedmedia player ettersom grensesnitet suger heste rumpe, men greit i nødstilfeller slik som dette.

Lenke til kommentar

derfor man innstallerer quicktime alternative så slipper du innstallere store stygge quicktime. ;)

eller bare vlc da, som sikkert er det enkleste og er veldig kjekt og ha innpå maskinen uansett da. ikke som hovedmedia player ettersom grensesnitet suger heste rumpe, men greit i nødstilfeller slik som dette.

Kan man åpne .3gp i VLC? Hm..

Lenke til kommentar

Kan man åpne .3gp i VLC? Hm..

ja

Lenke til kommentar
vil også dette i vannet :(

Har du lyst til å dele med oss det morsomme i sitatet? Du må gjerne ha det der... Men hvorfor i helvete?! :p

EDIT: Sitatet i signaturen...

Jokke, det er ikke alle som liker det samme som oss. Jeg liker sushi, golf og å kle meg fint, jeg vet at du liker det samme. Noen syns det er litt morsomt, fordi sushi er "æsj", golf er "teit tulleidrett" og å kle seg fint er "sossete".

Men det er bare vi som må akseptere at andre er uenig. Jeg kunne aldri hatt i sig: "Vi har ikke råd til å dra på ferie iår", det hadde vært personangrep.

Er bare å akseptere det.

Lenke til kommentar

Utrolig hva man føler man får gjort når det er tordenvær i tre timer.

Har ommøbler rommet mitt en smule.

Jeg og søss er alene hjemme i helgen :w00t:

@ phax: Er noe jeg har lurt på... hvor gammel er du?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...