Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phax: Javisst, de spiste jeg til lunsj, toast og vafler :p

Sov forbi middagen, for det var fisk i dag, og jeg hadde rikelig lunsj i magen.

 

Ø.B.: Jepp, syns det er litt rotete, jeg, men ellers ganske genialt. Blir sikkert vant til det.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Forresten, jeg kom på en ting Skurupu. Jeg hadde en diskusjon med en advokatslektning av meg rundt situasjoner som den du er i nå. Etter all sannsynlighet vil du ikke få lov til å bli fengslet. Det er en vanvittig dyr løsning, og myndighetene henter heller noen av eiendelene (PC, TV, møbler, mobiltelefon...) dine for å betale boten med dette. Etter det jeg oppfattet måtte man nærmest være uteligger før det skulle bli aktuelt å settes i fengsel for å unngå betaling av slike bøter.

5025147[/snapback]

 

Like så greit. Jeg har ikke akuratt lyst til å sitte i fengsel.

Lenke til kommentar
Bare helt flott gymtime i dag.

Skulle egentlig være inne men pga OD måtte vi være ute og spille fotball. I innegymtøy selvfølgelig....

Har fremdeles vondt i hendene enda dette var klokka 10, :hmm:

5029574[/snapback]

 

Altså, var du på skolen på OD dagen og måtte ha gym hele dagen? :cry:

5030237[/snapback]

neinei - var sånn "internasjonal uke"-opplegg i gymsalen hvor vi vanligvis har gym ;)

Lenke til kommentar
Jey, bake store sjokolade muffins :D mmm... gleder meg.

 

vant foresten en amd x2 3800+ til 1800 inkl frakt på ebay nå nettopp, det er 1000kr under billigste pris her til lands :D

5030601[/snapback]

 

blir det ikke noe ekstra toll eller sånn da? hvilket land kommer den fra? *frista* :D

Lenke til kommentar

Bør gå greit, jeg fikk en klokke fra USA, det var GAVE faktisk, med verdi på sendelsen "99 dollar". I realiteten kostet klokken 450 kroner, og som de fantastiske folkene som sender gaven til meg hadde de ikke tatt av prislappen. Pakken var pakket opp i tollen, men prislappen hadde de faktisk ikke lagt merke til. Antagelig var de mer interressert i en tikkende pakke til at de gadd å sjekke det opp. Og den var tross alt troverdig gave med gavepapir og kort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...