Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phax: Javisst, de spiste jeg til lunsj, toast og vafler :p

Sov forbi middagen, for det var fisk i dag, og jeg hadde rikelig lunsj i magen.

Ø.B.: Jepp, syns det er litt rotete, jeg, men ellers ganske genialt. Blir sikkert vant til det.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Bare helt flott gymtime i dag.

Skulle egentlig være inne men pga OD måtte vi være ute og spille fotball. I innegymtøy selvfølgelig....

Har fremdeles vondt i hendene enda dette var klokka 10, :hmm:

5029574[/snapback]

Altså, var du på skolen på OD dagen og måtte ha gym hele dagen? :cry:

Lenke til kommentar
Forresten, jeg kom på en ting Skurupu. Jeg hadde en diskusjon med en advokatslektning av meg rundt situasjoner som den du er i nå. Etter all sannsynlighet vil du ikke få lov til å bli fengslet. Det er en vanvittig dyr løsning, og myndighetene henter heller noen av eiendelene (PC, TV, møbler, mobiltelefon...) dine for å betale boten med dette. Etter det jeg oppfattet måtte man nærmest være uteligger før det skulle bli aktuelt å settes i fengsel for å unngå betaling av slike bøter.

5025147[/snapback]

Like så greit. Jeg har ikke akuratt lyst til å sitte i fengsel.

Lenke til kommentar
Bare helt flott gymtime i dag.

Skulle egentlig være inne men pga OD måtte vi være ute og spille fotball. I innegymtøy selvfølgelig....

Har fremdeles vondt i hendene enda dette var klokka 10, :hmm:

5029574[/snapback]

Altså, var du på skolen på OD dagen og måtte ha gym hele dagen? :cry:

5030237[/snapback]

neinei - var sånn "internasjonal uke"-opplegg i gymsalen hvor vi vanligvis har gym ;)

Lenke til kommentar
Jey, bake store sjokolade muffins :D mmm... gleder meg.

vant foresten en amd x2 3800+ til 1800 inkl frakt på ebay nå nettopp, det er 1000kr under billigste pris her til lands :D

5030601[/snapback]

blir det ikke noe ekstra toll eller sånn da? hvilket land kommer den fra? *frista* :D

Lenke til kommentar

Bør gå greit, jeg fikk en klokke fra USA, det var GAVE faktisk, med verdi på sendelsen "99 dollar". I realiteten kostet klokken 450 kroner, og som de fantastiske folkene som sender gaven til meg hadde de ikke tatt av prislappen. Pakken var pakket opp i tollen, men prislappen hadde de faktisk ikke lagt merke til. Antagelig var de mer interressert i en tikkende pakke til at de gadd å sjekke det opp. Og den var tross alt troverdig gave med gavepapir og kort.

Lenke til kommentar

Spanske gloser og grammatikk på meg :(

Men men... det er jo nesten litt mandigt og kunne SNART kunne spansk da...

Sjekk min tolkning:

Tysk = Nazinisser

Fransk = For femi

Spansk = Oh så mandig

:!: :!:

neida, Men det e litt kult og kunne enda et språk utenom norsk å engelsk :yes:

Lenke til kommentar

Nå er jeg hjemme. Moren min har vært på foreldremøte. Hun fikk vite at jeg var en av de flinkeste i klassen (selv om jeg må snakke mer i timen, som jeg alltid hører). Det var kos.

Skal snart jobbe med framføringa i morgen, men først; Grandisa Kjøttdeig og Løk og Coca Cola.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...