Lufen Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 phax: Du tar alt som står og går du Neida jeg er bare lurekuk, er bare Eline for meg. lurekuk faktisk ja.. ikke bae jenter som kan være det du Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 er bare Eline for meg. Akkurat det jeg ville høre.. *sette seg tilbake og slappe av* Blæ, en fyr på MSN drev å sa at han hadde følelser for meg i stad... I don't like... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Blæ, en fyr på MSN drev å sa at han hadde følelser for meg i stad... I don't like... fine med msn er at man kan blokke folk da Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 er ikke så farlig med meg phax, har min egne lille søtnos som pleier meg jeg!trenger ingen lurekuk oppdaga nettopp at broren min hadde lagt sokkene under puta mi Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 er bare Eline for meg. Akkurat det jeg ville høre.. *sette seg tilbake og slappe av* Blæ, en fyr på MSN drev å sa at han hadde følelser for meg i stad... I don't like... sånt er kjip!føler med deg Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Det var en veldig fin film faktisk Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Det var en veldig fin film faktisk Enig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Blæ, en fyr på MSN drev å sa at han hadde følelser for meg i stad... I don't like... også på msn og greier.. jaja. nei følelser er bare tull, rå sexuell tiltrekningskraft er det som gjelder! er helt utrolig ofte hvor dere jenter blir sjekke opp altså, visst jeg prøver tilbringe ei helg sammen med venninna/eksen/dama (hva man en skal kalle henne nå) må man seriøst slå av lyden på mobilen hennes for at vi skal få fred. fulle gutter er galskap. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 fulle gutter er galskap. Mange fulle gutter er ekle, rett og slett.. Når de henger over deg, drita fulle, og tror de er guds gave til kvinnen.. Det er ikke såå gøy.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Blæ, en fyr på MSN drev å sa at han hadde følelser for meg i stad... I don't like... En som er veldig glad i meg også, men nå blokka han meg! :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Mange fulle gutter er ekle, rett og slett.. Når de henger over deg, drita fulle, og tror de er guds gave til kvinnen.. Det er ikke såå gøy.. jepp, men så har man jo unntakene da, slik som meg som faktisk er guds ga... nei, nå skal jeg roe meg litt med dette tøvet! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Blæ, en fyr på MSN drev å sa at han hadde følelser for meg i stad... I don't like... Det sier MrLeftfield til meg hver dag egentlig. Bare å spandere en øl eller en kebab på han så roer han seg ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 hadde jeg sakt til deg at jeg hadde følelser fdor deg, hadde jeg fått en øl og en kebab? Den skal huskes :woot* Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Den skal huskes :woot* Ja! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 http://www.suldal.gs.rl.no/jelsa/Oppsann!.3gp Klarte ikke treffe kanten bak.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) :!: Er det deg? Hva skulle du gjøre? Endret 28. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Er meg ja...er en sånn kant på baksida der. Bomma... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Hva skal jeg åone .3gp-filer i? Endret 28. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Min åpnet seg i real som måtte laste ned en haug med tillegg. Men gikk radig. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2005 Quicktime, for eksempel Ketchez, tusen takk for dagens latter Landa du i sjøen altså? Kaldt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg