Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller du drog en "Anders" 3000kr på 2 måneder på bare tull :D:thumbs:

 

Men nå er det middag! Snakkes

5024487[/snapback]

 

Bruke 3000 på 2 måneder? det er noe jeg klarer på en dag :w00t:

5024712[/snapback]

 

 

fikk ca 5 000 kr i stipend

og for en gutt i 16års alderen som kan få det meste er det masse å bruke 3 000kr siden skulestart... Det synest vertfall jeg.... Får bare 2 000kr i måneden :p

Lenke til kommentar
Eller du drog en "Anders" 3000kr på 2 måneder på bare tull :D:thumbs:

 

Men nå er det middag! Snakkes

5024487[/snapback]

 

Bruke 3000 på 2 måneder? det er noe jeg klarer på en dag :w00t:

5024712[/snapback]

 

 

fikk ca 5 000 kr i stipend

og for en gutt i 16års alderen som kan få det meste er det masse å bruke 3 000kr siden skulestart... Det synest vertfall jeg.... Får bare 2 000kr i måneden :p

5024739[/snapback]

2000kr i måneden? :O

Lenke til kommentar
Det er ikke slik det fungerer. Jeg må i fengsel hvis jeg ikke klarer å betale. Det er ikke et valg man har. Boten er forøvrig på 3000,-

5024697[/snapback]

 

 

ring statens innkrevningssentral å be om å få en nedbetalingsplan, da kan sikkert få deg 500,- pr mnd eller no.

 

tlf nr: 75 14 93 00

Lenke til kommentar
fikk ca 5 000 kr i stipend

og for en gutt i 16års alderen som kan få det meste er det masse å bruke  3 000kr siden skulestart... Det synest vertfall jeg.... Får bare 2 000kr i måneden :p

5024739[/snapback]

 

Jeg brukte månedslønnen min på 6500 opp hver eneste måned. Jeg hadde ingen faste utgifter overhodet. Og jeg sitter i dag igjen med absolutt ingen materielle goder. Men det var en morsom tid! :D

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Okey. Sett at en sekssifret dollarbeløp plutselig ikke var på kontoen din. Er det "det ordner seg" filiosofien som kjøres da også?

5024779[/snapback]

 

ja. så fremst det ikke er jeg som har handla på nett i fylla så vet jeg jo at man får de tilbakebetalt. så hvorfor stresse? nå i ettertid kan du jo se tilbake og se at du stresset unødvendig der... og jeg er vel bare klok av erfaring. ;)

 

edit: jeg synes forresten far din ikke er den smarteste her på jord hvis han lar deg disponere bortimot 1mill i din alder.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Okey. Sett at en sekssifret dollarbeløp plutselig ikke var på kontoen din. Er det "det ordner seg" filiosofien som kjøres da også?

5024779[/snapback]

 

ja. så fremst det ikke er jeg som har handla på nett i fylla så vet jeg jo at man får de tilbakebetalt. så hvorfor stresse? nå i ettertid kan du jo se tilbake og se at du stresset unødvendig der... og jeg er vel bare klok av erfaring. ;)

 

edit: jeg synes forresten far din ikke er den smarteste her på jord hvis han lar deg disponere bortimot 1mill i din alder.

5024795[/snapback]

1 million? hm... Nei? "sekssifret" starter på 600-650 000. Dessuten er det ekstraordinært med så mye penger på denne kontoen. Uansett. Jeg sa ikke at jeg hadde et sekssifret beløp på kontoen, jeg brukte det som et eksempel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...