Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Det er ETT Visa Electronkort som er knyttet mot kontoen. Men jeg får vite mer om en times tid. Det er masse penger liksom. Jeg blir helt svimmel... Og jeg har ikke penger til en kaffe engang i morgen.

5024503[/snapback]

 

 

såså, er kontoen tappa så får du pengene tilbake.

 

og pappa sponser deg nok med en kaffe til imorgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er ikke noen konto i Norge, det er det som er det fuckings problemet mitt.... Hvis jeg skal ha kaffe i morgen tidlig bør ting ordne seg fort nå, og sånbn som hun forvaltningssekretæren reagerte så ble jeg ikke beroliget. Telle til ti, be en bønn, puste ut, og vente på telefon.

5024525[/snapback]

 

har du brukerkontoen din i utlandet?

 

jaja, uansett hvor det er tappa fra så får du nok tilbake. og hvis ikke så har du nå penger så du klarer deg uansett. :wee:

Lenke til kommentar
Men, i og med at det er VISA som har det overordnede ansvaret bør det nok fortsatt gå greit. De fleste store kortselskaper har gode rutiner på dette (jeg har fått telefoner fra AmEx der de spør om det virkelig er meg som handler så mye i så mange butikker på så kort tid :) ).

5024542[/snapback]

 

Denne banken er vant til store uttak. AmEx har bare ringt da vi kjøpte bil i USA. Men Telenor derimot ringer stadig for å forsikre seg om at jeg/mamma/pappa virkelig har vært her og der.

 

Men Visa Electron må vel ha rutiner, jeg sitter med selve kortet her, så det er ikke stjålet...

Lenke til kommentar

Herre min gud, det ordnet seg. De sender nytt kort med kurér i morgen. Noen har klart å bruke kortet i Taiwan(!) to timer før jeg hadde et varekjøp i Stockholm, blandt annnet. Jeg har snakket med en eller annen manager i banken min der nede, og han skulle "fylle kontoen" for det som manglet, og ikke minst, sende meg min overføring til min norske konto. Takk og lov. Men pengene er neppe disponible før tidligst etter tolv i morgen..

 

Dette tok seriøst på...

 

Har forøvrig fått meg et sort Mastercard, skikkelig rip-off av ditt, Thomas... "MasterUnlimted" står det, men paps påstod det var kredittgrense på 100 000 likevel. Men har det mest for "større innkjøp", klær, nettbruk etc.

Lenke til kommentar
Herre min gud, det ordnet seg. De sender nytt kort med kurér i morgen. Noen har klart å bruke kortet i Taiwan(!) to timer før jeg hadde et varekjøp i Stockholm, blandt annnet. Jeg har snakket med en eller annen manager i banken min der nede, og han skulle "fylle kontoen" for det som manglet, og ikke minst, sende meg min overføring til min norske konto. Takk og lov. Men pengene er neppe disponible før tidligst etter tolv i morgen..

 

Dette tok seriøst på...

 

Har forøvrig fått meg et sort Mastercard, skikkelig rip-off av ditt, Thomas... "MasterUnlimted" står det, men paps påstod det var kredittgrense på 100 000 likevel. Men har det mest for "større innkjøp", klær, nettbruk etc.

5024664[/snapback]

 

huff ja det er fælt. sånn er det å være stinn av penger.

Lenke til kommentar
Herre min gud, det ordnet seg. De sender nytt kort med kurér i morgen. Noen har klart å bruke kortet i Taiwan(!) to timer før jeg hadde et varekjøp i Stockholm, blandt annnet. Jeg har snakket med en eller annen manager i banken min der nede, og han skulle "fylle kontoen" for det som manglet, og ikke minst, sende meg min overføring til min norske konto. Takk og lov. Men pengene er neppe disponible før tidligst etter tolv i morgen..

 

Dette tok seriøst på...

 

Har forøvrig fått meg et sort Mastercard, skikkelig rip-off av ditt, Thomas... "MasterUnlimted" står det, men paps påstod det var kredittgrense på 100 000 likevel. Men har det mest for "større innkjøp", klær, nettbruk etc.

5024664[/snapback]

 

Noen som har klart å kopiere kortet da eller?

Lenke til kommentar
Du slipper og betale hvor mye? Hvis du sitter inne?

5024662[/snapback]

 

Det er ikke slik det fungerer. Jeg må i fengsel hvis jeg ikke klarer å betale. Det er ikke et valg man har. Boten er forøvrig på 3000,-

 

 

Hva er det nå du har gjort?

5024669[/snapback]

 

Jeg kom i bråk med politiet, når jeg var på Tusenfryd sammen med Russen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...