Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig hadde du tatt henne, er jo ikke noe galt med henne sånn sett. Hun er jo søt og alt det der, men synes ikke hun har DEN kroppen. Synes bare at når hun får oppdrag, kan veldig veldig mange jenter bli nakenmodeller hvis det er kravene de stiller.

5024360[/snapback]

 

de eneste kravene de stiller er vel bare at jenta vil stille opp naken.. sånn omentrent! :green:

Lenke til kommentar
Eksen min som gjorde det.  :blush:

 

EDIT: Han gjorde det ikke fordi hun er nakenmodell, det har hun funnet på for PR.

5024445[/snapback]

 

hvorfor slo han henne ned da?

5024456[/snapback]

Det begynte med en dum krangel fordi han kastet druer på henne og hun kastet en tilbake bare at det var en snusklump inne i den. Han ble veldig provosert, og begynte å mose druer i ansiktet hennes. Til slutt utviklet det hele seg til at han klappet til henne gjentatte ganger.

Lenke til kommentar
Eksen min som gjorde det.  :blush:

 

EDIT: Han gjorde det ikke fordi hun er nakenmodell, det har hun funnet på for PR.

5024445[/snapback]

 

hvorfor slo han henne ned da?

5024456[/snapback]

Det begynte med en dum krangel fordi han kastet druer på henne og hun kastet en tilbake bare at det var en snusklump inne i den. Han ble veldig provosert, og begynte å mose druer i ansiktet hennes. Til slutt utviklet det hele seg til at han klappet til henne gjentatte ganger.

5024464[/snapback]

 

Og dette skjedde på en videregående skole :nei:

Høres ut som en barnehagekrangel.

Lenke til kommentar
Det begynte med en dum krangel fordi han kastet druer på henne og hun kastet en tilbake bare at det var en snusklump inne i den. Han ble veldig provosert, og begynte å mose druer i ansiktet hennes. Til slutt utviklet det hele seg til at han klappet til henne gjentatte ganger.

5024464[/snapback]

 

høres ut som snill fyr.

 

Hadde jeg krise i sted, har jeg ihvertfall krise nå. En av kontoene "mine" er tappet for vilt mye penger. Det er krise.

5024466[/snapback]

 

hvor har pengene blitt overført da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...