Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da slutter vi  :w00t:  30 min før tiden...

5023463[/snapback]

 

Petter, hils petter neste gang du ser han og si at han må pelle seg vekk fra wow kontoen min :hrm:

5023493[/snapback]

 

Det skal jeg gjøre :)

 

EDIT# Var foresten nettopp sammen med han på trening, men hadde ikke da lest innlegget.

 

Da var jeg endelig hjemme igjen.

Endret av johnny Bravo
Lenke til kommentar
JoachimR: Akkurat det samme har skjedd her. Mangler 2000,- som jeg ikke vet hva jeg har brukt på.. :hm:

(har vel brukt det selv, men det er liksom 3 dager siden jeg fikk lønning, og jeg har ikke kjøpt noe dyrt såeh... Skjønner ikke noe  :no: )

5023976[/snapback]

Trimutstyr? :p

 

EDIT: jeg kan hilse til petter fra alle petterene :w00t:

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
Noen som har lest det nye Asterix albumet? Plukket det med meg da jeg var på butikken i går. "Det store Himmelfallet" heter det, og det må være seriøst den aller dårligste historien noensinne! leste 5-10 sider, så var det rett i søpla!  Rett og slett, denne SUGDE! stor skuffelse :(

5024264[/snapback]

 

Kaste et sånt blad? Du kunne brukt det til fyring, daska innpåslitne klassekamerater i hodet med det, gitt det bort i bursdagsgave eller lignende.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut som jeg skal på TG alikevel. Han jeg dro med i år og det er aktuelt og være med neste år ser det ikke ut som gidder. Kan hende, men når han sier det så frister faktisk ikke TG så utrolig mye. Kansje jeg blir med, men sansynligvis ikke :)

 

mao. Du kan stryke/"halvstryke" meg fra lista

5024325[/snapback]

Drar nok ikke til Hamar i påskeferien som planlagt

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...