ehs5 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg spilte golf en års tid. Jeg fikk til veldig gode slag fra sandgropen. Det var vel egentlig det jeg var flinkest til. Har gitt opp golf for lenge siden uansett, ble veldig lei. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Filmen på TV3 er en utrolig spennnende golffilm. Blir nesten som å se på US Masters med et drama rundt! Legend Of Bagger Vance var det ikke? Ja. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Golf er utrolig spennende. Lurer på om jeg skal ta grønt kort så jeg kan spille i Norge. Endret 28. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 det kan være spennende ja... slik som sist Tiger vant den grønne jakka.. Var nesten så jeg ikke klarte å se på de siste par slagene der.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det var vel det morsomste med det hele. Ta grønt kort. Og den gangen jeg fikk par da, med en superpitch på slutten. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Å spille golf liker jeg ikke, men å se på er artig ja. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 *Jesp* Er taxi3 noe bra? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Det var vel det morsomste med det hele. Ta grønt kort. Og den gangen jeg fikk par da, med en superpitch på slutten. Trenger ikke grønt kort i andre land. Spiller ikke så ofte, så vet ikke om jeg gidder. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hva er det jeg har gått glipp av som gjør at det er et mål å poste i håpløse tråder rett før de blir stengt? -- Tror jeg satte ny rekord i antall tortillas i dag. Ikke så store, riktignok. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Tror jeg satte ny rekord i antall tortillas i dag. Ikke så store, riktignok. Hvor mange har du stappa i deg? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Golf er utrolig spennende. kan jeg få ha den der i signaturen min? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Tror jeg hopper i bilen og drar til grotta enda en gang...skjer mindre en nada her og madammen vil tydeligvis ikke se meg mer i helga. Kommer vel et skrik når hun skal legge seg om at hun er ensom men det orker jeg fan ikke i dag å være helt for å så bli ignorert hele helga. No way. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Golf er utrolig spennende. kan jeg få ha den der i signaturen min? Seff? Men er det så sært og morsomt å ha der da? Kan ikke helt si det var noe gullkorn, men for all del. Putt det gjerne i signaturen din. NÅ ER DE PÅ HULL ATTEN!! Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 phax: Du tar alt som står og går du Neida jeg er bare lurekuk, er bare Eline for meg. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Hvor mange har du stappa i deg? 7 eller 8. Man blir sulten av å trene Men nå skal jeg drikke masse vann. Den flaska med brus som var i huset forsvant fort. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Golffilm? Det er svaert faa, om ingen, sportsfilmer som er saerlig bra. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 phax: Du tar alt som står og går du Neida jeg er bare lurekuk, er bare Eline for meg. lurekuk faktisk Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Forventet den der da jeg så phax sitt innlegg EDIT: Da/når-feil - min største svakhet i norskfaget Endret 28. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Golffilm? Det er svaert faa, om ingen, sportsfilmer som er saerlig bra. Liker denne jeg. Liker nesten alt som har med golf å gjøre. Noen sett wimbledon? Har lyst til å se den. Venn av meg har et hus der, jeg var der under forrige turnering. Har den litt handling med tennis`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg