Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen av de nye skjermene på skolen (LCD) har innebygget to USB-porter. Er det så smart som det høres ut som? :shrug:

5019661[/snapback]

foreleserne på skolen ser ut til å like det her på skolen iallefall.

 

Det er også greit dersom man skal ha en presentasjon for klassen. bare å stikke USB-pennen i skjermen! :)

 

bedre enn å krype bak skapet for å komme til maskinen iallefall. Men så skal det sies at her på bygget er samtlige maskiner låst inne i et skap også.. så det ville vært utrolig mye stress uten port på skjermen

Lenke til kommentar

har egentlig ikke studert koblingen så nye, men jeg går ut i fra det går en usb-connector fra skjermen til PC'en. Det stemmer at det er litt delay. Skulle selv presenterere en gang og trykket for neste "slide" i PowerPoint, det skjedde ingenting. Trykket igjen og plutselig hoppet den to slides.. :)

 

Kan hende det bare var pennen som var treg også da.. :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg antar at det kanskje bruker ørlite lengre tid fra skjermen en om jeg hadde plugget inn i Pcen, som forøvrig står på sånn plate festet i bordplaten under, og har USB-kontakter foran?

 

Er det en usb-kabel mellom skjermen og maskinen?

5019752[/snapback]

 

er jo kjekt det da, ikke alle som har usb i front på amskinen, og uansett ofte lettere å bare stikke i skjermen enn å bøye seg ned til pc'n.

Lenke til kommentar
High School Reuinon var tragisk med de nerdene... Eller, mest tragisk med de som ble så interresserte fordi "nerdene" hadde penger. De så jo temmlig nerdete ut fortsatt... Jeg ville ikke blitt venn med en nerd, enten han har penger eller ei...

5020057[/snapback]

 

Ville ikke vært venner med deg selv altså?

Lenke til kommentar

High School Reuinon var tragisk med de nerdene... Eller, mest tragisk med de som ble så interresserte fordi "nerdene" hadde penger. De så jo temmlig nerdete ut fortsatt... Jeg ville ikke blitt venn med en nerd, enten han har penger eller ei...

5020057[/snapback]

 

Hva faen skal de bety?, det må være noe av det dummeste jeg har hørt... "Hjelp han ser nerdete ut Ruuuuuun"

 

Edit: Faen som jeg hater å måtte quoute... bah you get the picture anyway :)

 

Edit2: jeg drepte en leif :)

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...