Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg angrer på at jeg gikk ut av elevrådet. Det er nå to jenter som driver på og skal styre alt her. 10'ende klasse på skolen vår har en nattcup en gang i året. Datoen er 28 oktober i år. Plakaten som ble lagd i word (!) er grusom. Det er skrevet på en tungvinn og dårlig måte. Den ser heller ikke ut. En venn av meg lagde en helt grei plakat. Den så faktisk bra ut. Men fordi ikke han (eller noen andre,) hadde ansvar for plakater viste han den aldri til disse jentene. Det er nå 11 dager til nattcupen og i dag begynte de og henge opp plakater utenfor skolen. Det er en 6 dager påmeldingfrist for lagene. Sponsoer ble også skaffet i dag, bedre sent enn aldri. Men noen små telefonsamtaler kunne blitt fikset før.

 

Det er også mye forvirring angående en, om ikke den viktigeste tingen; annlegget. Dette bestemte jeg før jeg gikk av. Det lokale samfunnshuset skulle la oss låne annlegget for 1000,-. Dette blir vanligvis lånt ut for 5-6000,-, men fordi sønnen til han som administrerer annlegget går i klassen vår fikk vi dette heftige prisavslaget. Nå går det rykter om at vi skal låne et privat annlegg. Om dette private annlegget som ikke kan måle seg med samfunnhuset sitt annlegg blir lånt, tror jeg at jeg må komme meg tilbake til styre og få orden på sakene. Mitt inntrykk av hvordan disse to jentene har håndtert dette er mildt sagt dårlig.

 

I tilleg har de lagt opp en klassetur til Oslo. Hvorfor akkurett Oslo, hvorfor ikke Danmark eller England? (Polen er utelukket da vi ikke vil greie og skaffe 200k, 100k er mer realistisk.)

 

Ble litt langt innlegg dette :)

Lenke til kommentar
PCn er mongo for tiden - fant nå ut at det var skjermkortet som var defekt så skal sende det inn så snart som mulig! Kjedlig når sånt skjer, skjedd før...

5019470[/snapback]

En bekjent av meg hadde et X850 XT PE, tror jeg, som gikk til helvete. Nå skal han snart kjøpe X1800 XT for pengene han fikk tilbake for X850-et, og da sparer han visstnok 100 kroner.

 

Uansett: At The Drive-In er søtt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...