Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja, Steffy, vi snakket en del på TG. Møkkaldt i dag. Døde nesten. 5017135[/snapback] RAWR. Ok, deg også. Jeg tenkte mer på det andre kjønnet. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Cum on Steffy! Back to særemne! Ikke noe forumsurfing i nå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Cum on Steffy! Back to særemne! Ikke noe forumsurfing i nå. 5017188[/snapback] Said the kettle to the pot. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 GOOOOD MOORNING! Trodde jeg skulle fryse ihjel i natt. Hadde begge vinduene åpnet noe som resulterte i at det var 13+ grader på rommet :O 5017099[/snapback] Hos meg lå det og vippet på 10 grader...ikke noe delikat å hoppe i en halvfrossen dongeribukse. Kanskje jeg skal lage meg kakao imorgen ? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Yey! Sitter på media(skolelinja) og jobber med data. Jentene i klassa skulle demontere en data og skru sammen igjen, noe som resulterte i: -brekkte prosessorpinner -Ødelagt kretskort på hd -noen skruer til overs -en del batterier og tapper som ble vridd av hk Den kommer til å starte Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vi har hatt "engelsk". Læreren er sykmeldt og har gitt oss oppgaver. Jeg er sikker på at det sto "spill Team Fortress Classic med klassekamerat" på oppgavearket. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vi har hatt "engelsk". Læreren er sykmeldt og har gitt oss oppgaver. Jeg er sikker på at det sto "spill Team Fortress Classic med klassekamerat" på oppgavearket. 5017308[/snapback] Vi fikk samme oppgave, bare med cs... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vi skal egentlig ha om lyd men vi driver med web, lyd læreren er syk. Sitter på dataen å gjør ikke no Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vi skal egentlig ha om lyd men vi driver med web, lyd læreren er syk. Sitter på dataen å gjør ikke no 5017318[/snapback] Da er det din jobb å teste ut skolens nettverk og dets sikkerhet! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 *kjede-seg-halvt-ihjel* Sitter på kontoret og har ingenting å gjøre på. Solen skinner så fint i trynet, så all korrektur får jeg ta når jeg kommer hjem og hva jeg egentlig skriver. Har en vanvittig trang til å lukke døren, og legge meg under pulten og seile avgårde i drømmerland. Hmm..kanskje jeg burde høre på litt radio ?.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 JER ER SULTEN! Men det er så lang kø i kantina. Får vente til friminuttet er slutt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Yey! Sitter på media(skolelinja) og jobber med data. Jentene i klassa skulle demontere en data og skru sammen igjen, noe som resulterte i: -brekkte prosessorpinner -Ødelagt kretskort på hd -noen skruer til overs -en del batterier og tapper som ble vridd av hk Den kommer til å starte 5017300[/snapback] <-passende smiey. Hvordan skrives smiley foresten? JER ER SULTEN!Men det er så lang kø i kantina. Får vente til friminuttet er slutt. 5017516[/snapback] Tenkte på det samme. Men skal spise matpakkei stede for... Med honning i fra stjerneøya (der det er sånne gass-greier. i Hammerfest) Fin sak den quotefunksjonen. Men nå skal det spises. skulle hatt melk. Ja takk begge deler. Tror jeg skal droppe forumsurfing i dag. Skal bare se litt... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvordan skrives smiley foresten? 5017537[/snapback] Smiley Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 JER ER SULTEN!Men det er så lang kø i kantina. Får vente til friminuttet er slutt. 5017516[/snapback] Kjøpte meg en is-te jeg. Så får jeg vente til jeg kommer hjem med å sluke noe mer. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Yey! Sitter på media(skolelinja) og jobber med data. Jentene i klassa skulle demontere en data og skru sammen igjen, noe som resulterte i: -brekkte prosessorpinner -Ødelagt kretskort på hd -noen skruer til overs -en del batterier og tapper som ble vridd av hk Den kommer til å starte 5017300[/snapback] Får dere gjøre sånt på skolen? Urettferdig! Hvorfor får dere det? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Woho morsomt på skolen , i dag er det relgions dag, en hel dag som handler om bare kristendommen Endret 17. oktober 2005 av J@cob Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Måtte være hjemme fra skolen i dag fordi jeg er forkjølet. Gjorde meg egentlig ingenting. *Sette på anime* Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Woho morsomt på skolen , i dag er det relgions dag, en hel dag som handler om bare kristendommen 5017588[/snapback] Yey! Dagen blir ikke bedre enn det du den gjør den!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 4 timer idag, 0 timer imorgen. Jeg har en date med Ricky Gervais, aka David Brent. "I'm not in at the moment, please leave a massage" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg