Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
First of all, jeg har ikke slått meg løs av "gjenger med blitzere", jeg har derimot løpt til andre siden av gaten og en gang slått til en jenteblitzer som løp efter meg med palestinaskjerfet sitt. I fjor var det også ofte ute etter meg en blitzer som slo temmelig hardt med palestinaskjerfet sitt på skinnleggen min.

 

Jeg var egentlig ute efter tips til spesialkonstruksjoner, ekstrautstyr ol. dere mener man må ha/har glede av etc. Blir sannsynligvis Saaben.

 

Jeg skal selv på kanotur om et par uker. Sove en natt i telt. Gleder meg ikke... Men skjønner at silkebadekåpen skal bli hjemme. Hvordan vi skal frakte med oss seks bagger pluss tre personer i en kano er mer enn jeg forstår. Læreren påstod vi kunne slepe det efter oss. Alt må visst apkkes inn i søppelsekker og lage lufttrykk i det for at det skal flyte:S

 

osv..

Lenke til kommentar
hmm, alle jeg har på msn-lista mi er enten borte eller opptatt...er det virkelig sånn at,  alle andre et liv utenom meg :hmm:

Jeg har ikke noe liv i dag jeg heller..

 

Sc0oT: phax leverer alltid varene ;) Stripping på cam er nok ikke noe problem :p

Lenke til kommentar
Bundy: Du er ikke den eneste som tenker på B|Real hvis du ser noe Sortland-relatert. Det tyder kanskje på at jeg sitter her for mye..  :dontgetit:  :hmm:

Tyder bare på at dere vet alt for mye om meg.

Ikke akkurat. Men synes jeg hørte ordet "soss" fra stuen, og da var det visst de som spilte... GI MEG TEKSTEN!!!

Må du slutte å rope ulv ulv...du legger selv opp til imaget ditt på forumet..godt planlagt.

Lenke til kommentar
B1Real - får jeg lov til å spørre på dette forumet? Neste gang spør jeg om sang-tekstene til alle de som ikke hadde sanger uten soss i dah... for da ble det raskt langt færre som forstod...

Snakker ikke om hva du spør om, men hver gang noen nevner en "soss" så roper du ulv ulv og slikt skal man bekjempe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...