Share the pain Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Er det bare meg, eller MÅ man trykke på alle spoilerne? 5012536[/snapback] Jeg gjør det også. Men, faen... med de spoilergreiene kan man jo gjemme bilder i signaturene! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Er det bare meg, eller MÅ man trykke på alle spoilerne? 5012536[/snapback] Jeg gjør det også. Men, faen... med de spoilergreiene kan man jo gjemme bilder i signaturene! 5012538[/snapback] Tenkte på det istad Er det lov tro? Den er jo ikke over 4 linjer da Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det burde da være det, siden bildet ikke blir lastet inn før du åpner spoliersaken. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Kjeder meg.... noen som har lyst å spille wc3? 5012306[/snapback] Jeg, Iceman og Knut Erik spiller det nå (De driver på med et jeg ikke gadd, så jeg venter på at de blir ferdige.) Kjempemoro, spesielt siden de begge suger. 5012524[/snapback] Jeg drev da å knuste han nå da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Er det bare meg, eller MÅ man trykke på alle spoilerne? 5012536[/snapback] Jeg gjør det også. Men, faen... med de spoilergreiene kan man jo gjemme bilder i signaturene! 5012538[/snapback] Tenkte på det istad Er det lov tro? Den er jo ikke over 4 linjer da 5012541[/snapback] Det er ikke lov med bilder. Det er ikke lov å ha signatur som er på mer enn 4 linjer. Dette betyr ikke at man får ha bilde, bare det ikke overskrider 4 linjer. Endret 16. oktober 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Hun er en båt uten anker hun har huet fullt av tanker og et hjerte som banker for ting som hun tror på hun har ikke sko på hva er det du glor på din straite duste hun ække interessert i penger eller gull og grønne enger eller tull i myke senger med en pappagutt som deg så du kommer ingen vei med å leke helt for henne for det som for'a til å tenne er en gjennomført frik slik som han som er på vei bort hit han kan snakke hele natta om ting hun blir betatt'a så elsker de på matta som ville dyr helt til dagen gryr det er et herlig eventyr for vakre unge mennesker tyske danske norske svenske fra gode trygge hjem med lomma full av spenn på jakt etter en venn de kanskje aldri ser igjen det er slike ting som grense opp til posei slike ting som vill få minnene på gli når sommar'n er forbi Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Anorexia Nervosa - The Altar Of Holocausts Blessed be my own decision This body must burn upon the Altar of Holocausts Murder her when you make love Like millions of worms penetrating her flesh While she's lying down, down in the dirt And there is no nobility When I try to kill the sin in me To fuck equals to kill And I'll make her live in the purest, blackest hell ever When I raise my fist slowly, so-called king And when my words become your one and only world... Keys to the gates of submission Obey, and look down I don't love you I'm the eye of deception Control the worms I was meant to die, to order and to reign I am just a white fading flower As he used to call me Burn the witch Razorblade Expire Last breath Krieg in Sicht Yet if as holiest men have deem'd, there be A land of souls beyond that sable shore... How sweet it were in concert to adore With those who made our mortal labours light, To hear each voice we fear'd to hear no more Behold each mighty shade reveal'd to sight The Bactrian, Samian sage, and all who taught the right ! Motherfucking sage will not come to save you, fool ! Krieg in Sicht A smile - I defy With all my innocence My lips closer to yours, I feel your breath Attraction, repulsion and pride Desire made me think I had the right To take your life away Die by my own will Nature of Holocaust Just walk away from the line Do it ....jævlig snål tekst... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Natta, da legger jeg meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Det suger å ha vært ute på byen og er sånn passe brisen og ikke ha noen man kan ligge og holde rundt etter man er ferdig på byen.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Her spammer vi emo-lyrics som noen helter, ser jeg? Da shouter jeg Joe Purdy - Wash Away.mp3 [3:01] og legger meg. Natta Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Her spammer vi emo-lyrics som noen helter, ser jeg? 5012602[/snapback] Øyh, en blander ikke emo og dødsmetall. Brenn, din sviker! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Dear Friend, what's on your mindYou don’t laugh the way you used to But I've noticed how you cry Dear friend, I feel so helpless I see you sit in silence As you face new pain each day I feel there’s nothing I can do I know you don’t feel pretty Even though you are But it wasn’t your beauty That found room in my heart Dear friend, you are so precious Dear Friend Dear friend, I'm here for you I know that you don’t talk too much But we can share this day anew Dear Friend, please don’t feel like you're alone There is someone who is praying Praying for your peace of mind Hoping joy is what you'll find I know you don’t feel weak Even though you are But it wasn’t your strength That found room in my heart Dear friend, you are so precious, Dear Friend Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Nei, nå skal jeg ut og gå meg en tur/jogge litt. Også komme hjem utbrent også se på madagaskar(jeg har sett den før, digga den) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 vi snur vel ikke døgnrytmen gjør vi vel? la meg kl 6 igår jeg.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 vi snur vel ikke døgnrytmen gjør vi vel? la meg kl 6 igår jeg.. 5012679[/snapback] Snu på døgnrytmen? Betyr det at man legger seg om morgenen og står opp rundt middagstider? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har spilt gta:sa altfor mye idag. Noen gta:sa spillere her? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har spilt gta:sa altfor mye idag. Noen gta:sa spillere her? 5012686[/snapback] Snart, skal begynne på det i morgen, men først og fremst så skal man sove ut rusen fra kveldens tur ut på byen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Så deilig å rydde i klesskapet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg