Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Huff da, dakar deg..

 

Hva er det som er galt med hodet ditt, egentlig?

5012194[/snapback]

 

You tell me... vondt gjør det hvertfall. går å knasker smertestillende som drops for tiden.. å ikveld vil de tydeligvis ikke funke.

 

skal bestille meg legetime på mandag så får vi se hva de finner, er sannsynligvis bare hjerneskade. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ikke migrene eller noe slikt da?

5012211[/snapback]

 

næ, aldri vært plaga med noe sånn før og dette er ikke normal hodepine.. ikke noe jeg har hatt før hvertfall. nå har jeg bare vondt på en konkret plass oppi der, akkurat som jeg skulle fått meg en smell, noe jeg ikke har.

 

så kommer det sånne dunk hele tiden som gjør helvetes vondt til tider.. har det fra jeg våkner om morgenen til jeg sovner om kvelden.. så tror ikke det er migrene. ikke slik jeg har hørt at migrene skal være hvertfall?

 

nei, aliens derimot. det høres mere fornuftig ut.. sikker på at jeg våkner opp en morra så står det en jævel ut av skallen på meg.. eller kanskje man ikke våkner da. :wee:

Lenke til kommentar
Da rakk vi å finne litt over 500 trådløse nettverk rundt om i Lillehammer, men netsend gående konstant :wee:

5012259[/snapback]

Du som sendte "Haha, nettverket ditt ekke besytta lol!" ??

 

 

 

:tease:

5012285[/snapback]

 

 

Nei, det var Stig som sendte en mye mer utspekulert melding enn det, men budskapet blir vel i bunn og grunn det samme ;)

 

Kan også konstantere at det er skummelt med securitasbiler som dukker opp nesten samma faen hvor du er og at det skjer utrolig lite på politiradioen :dontgetit:

Lenke til kommentar

Nei, det var Stig som sendte en mye mer utspekulert melding enn det, men budskapet blir vel i bunn og grunn det samme ;)

 

Kan også konstantere at det er skummelt med securitasbiler som dukker opp nesten samma faen hvor du er og at det skjer utrolig lite på politiradioen :dontgetit:

5012316[/snapback]

 

Hehe, politi radio er kjekt når man driver og smeller av ting i postkasser 4 om natta

*glede seg*

Lenke til kommentar

Phax: Jeg var plaget med en form for hodepine, der det gjorde vondt bak øynene. Det kommer av stress i nakken. Jeg går til kiropraktor, og det har hjulpet UTROLIG mye.

For et år siden, hadde jeg vondt hver eneste dag. Nå har jeg vondt, tja, kanskje annenhver måned? om jeg har uflaks. :)

 

Kanskje det var sånn du hadde? kanskje ikke ;)

Lenke til kommentar
Smelle av ting i postkasser er barnslig. Legg av deg barneskoletaktene, Bundy. Jeg gremmes.

5012332[/snapback]

Joda, når du vrenger postkassene og stativet velter så..

 

Hehe, politi radio er kjekt når man driver og smeller av ting i postkasser 4 om natta

*glede seg*

5012326[/snapback]

 

Du hører ikke hva de siewr uansett da, utrolig mye statisk :mad:

5012333[/snapback]

Joda, har du god nok radio ;)

Har bærbar radio med en plug i øret :wee:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
phax: Det er mulig å få migrene nå, selv om du ikke har hatt det før :(

 

Ved migrene så har man ofte vondt en plass i hodet, og det er en

pulserende smerte. Og, anfall kan vare opp til flere dager.

 

Er du feks sensitiv for lys når du har smertene?

5012320[/snapback]

 

damn, jaja kanskje det er det da, gudene vet. trodde migrene satt mere i panna eller no sånn? dette er liksom et punkt midt oppå ca, også føles det som det blir varmt der når det "dunker".. ikke merka noe til lys sensivitet, men så har jeg ikke tenkt over det heller da.

Lenke til kommentar
postkasser koster penger.. hadde jeg tatt deg i å sprenge postkassa mi bundy sku jeg faen meg ha sprengt opp en ny vagina på deg din lille fitte unge!

5012367[/snapback]

:!:

Da slipper jeg og betale for det, siden jeg vil ble dame :)

 

Selfølgelig skal jeg ikke sprenge postkasser, jeg ville bare ha oppmerksomhet.

EDIT: "Fitteunge" selv ;)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...