Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
UuuuuUu, jeg heter Hylo og kan vanskelige ord.

 

:)

5007247[/snapback]

UuuUUUu, jeg heter BurTMastA og jeg er en grei fyr. Jeg mangler komplett forståelse for elektro og har realtivt liten foregripelses-beskyttelse.

 

:)

5007274[/snapback]

takk?

:D

5007295[/snapback]

Joda, med en slik hjerne som din, er det en selvfølge å kunne gi deg et par komplimenter. Det er en ren ære. Fakta er at jeg føler meg rimelig sikker på at du er en kjær gutt hos bestemor og oss på forumet. Det som er fint med det, er at jeg kan si på vegne av alle at vi er glad i deg, og vi støtter deg gjennom harde tider. Håper du virkelig setter pris på dette og bruker det om nød skulle forekomme. Det andre jeg har planer om å si i denne posten er at det er koselig å gi komplimenter. Det er som at jeg blir sprudlende. Dette var da mitt bekreftelses-svar, men da har du vel allerede skjønt, din tølp.

:)

Lenke til kommentar
Joda, med en slik hjerne som din, er det en selvfølge å kunne gi deg et par komplimenter. Det er en ren ære. Fakta er at jeg føler meg rimelig sikker på at du er en kjær gutt hos bestemor og oss på forumet. Det som er fint med det, er at jeg kan si på vegne av alle at vi er glad i deg, og vi støtter deg gjennom harde tider. Håper du virkelig setter pris på dette og bruker det om nød skulle forekomme. Det andre jeg har planer om å si i denne posten er at det er koselig å gi komplimenter. Det er som at jeg blir sprudlende. Dette var da mitt bekreftelses-svar, men da har du vel allerede skjønt, din tølp.

:)

5007327[/snapback]

:love: njåååh. det var da skjønt.

Ingen har skrevet et så langt svar med svada til meg før! :w00t:

Lenke til kommentar
Joda, med en slik hjerne som din, er det en selvfølge å kunne gi deg et par komplimenter. Det er en ren ære. Fakta er at jeg føler meg rimelig sikker på at du er en kjær gutt hos bestemor og oss på forumet. Det som er fint med det, er at jeg kan si på vegne av alle at vi er glad i deg, og vi støtter deg gjennom harde tider. Håper du virkelig setter pris på dette og bruker det om nød skulle forekomme. Det andre jeg har planer om å si i denne posten er at det er koselig å gi komplimenter. Det er som at jeg blir sprudlende. Dette var da mitt bekreftelses-svar, men da har du vel allerede skjønt, din tølp.

:)

5007327[/snapback]

:love: njåååh. det var da skjønt.

Ingen har skrevet et så langt svar med svada til meg før! :w00t:

5007333[/snapback]

Nåja. Det får så være. Nå har det skjedd og det skjer nok til manges plage, igjen, siden jeg liker å skrive totalt unødvendig.

Skal vi prate litt om livet? Når en skal ha vann fra vasken, hva er det som gjør at vannet springer igjennom vasken og til avløpet? Er det noen som sitter å blåser for at vannet skal kose seg gjennom alle rør? Det er det så aldeles ikke. Det er heller hva en kan kalle trykk. Dette trykket fører vannet til avløpet der det sleppes fri. Vann velger altid letteste vei. Uansett om du vil det eller ikke. Dette skjer automatisk.

Akkurat det samme kan vi si om elektroannlegget i huset ditt. Det er spenning som beveger seg igjennom ledningene dine, og ut til stikkontakten, hvos du kan sjekke om det er spenning via et multimeter eller tungen din. Med dette vil du finne det realtivt raskt ut med begge metoder. Ut i fra sikringsskapet ditt går det enten 1-fase eller 3-fase. Dette er da for å kunne tilfredstille deg og dine strømkåte apparater. 3-fase er spenning som holder en god del volt. 1-fase er hus-strøm, 230volt, 50hertz. Dette er strømmen PC'en din tar opp og transformerer til 12 volt, 6 volt og 1,5 volt.

Cola skader tenner, sukker tetter blodårer, røyk skader og dop er dumt. Nå kan di litt om livet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...