Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Anorexia Nervosa - Joachims sykdom. :ohmy:

5006349[/snapback]

Anorektikere spyr ikke, de sulter seg selv, og stormspiser med jevne mellomrom.

 

Det vil si at du er en bulimiker, eller hva faen det heter.

5006359[/snapback]

 

Unnskyld? Forteller du meg at vi har spandert flerfoldige tusen for et opphold på et spesialsenter for Anoreksi uten at jeg har hatt det? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anorexia Nervosa - Joachims sykdom. :ohmy:

5006349[/snapback]

Anorektikere spyr ikke, de sulter seg selv, og stormspiser med jevne mellomrom.

 

Det vil si at du er en bulimiker, eller hva faen det heter.

5006359[/snapback]

Bulimikere spiser overdrevet mye, for å spy det ut like etterpå for å kompensere. Uten å ha lest for mye her, så er det vel slik at Joachim lar vær å spise.

 

Lite vits å bare poste hva man hører på. Da kan man like godt benytte musikkategorien

Lenke til kommentar

Jeg tok feil. Beklager.

 

Men det er litt rart, når jeg leser hva lommelegen.no har å si om spiseforstyrrelser.

http://www.lommelegen.no/art/art2208.asp = bulimi

http://www.lommelegen.no/art/art2207.asp = anoreksi

Ser ut som du har en blanding, av noe slag. Men anorektikere spyr ikke opp maten. Det vet jeg.

 

Og en ting til joachim. Vennligst slutt med det. Lukkemuskelen (i halsen) blir ødelagt av det, og tennene etser vekk pga. spyet.

Endret av Share the pain
Lenke til kommentar

"Mine spiseforstyrrelser" startet som bulimi, og gikk over til å bli anoreksi. For å få diagnosen anoreksi er det diverse krav, mens bulimi er mer åpent. Man regner med at 90 % av spiseforstyrrelsene i dag er bulimi, men bulimi er vansklig å legge merke til, og er derfor lite kjent.

 

Dessuten er det normalt at man kan ha anoreksi med bulemiske trekk f.eks.. I tillegg har man en egen diagnose for atypisk spiseforstyrrelse. Mitt problem var at jeg ikke spiste. Man blir ikke stor og feit av 37 gram Atkins-bar som eneste måltid.

Lenke til kommentar
"Mine spiseforstyrrelser" startet som bulimi, og gikk over til å bli anoreksi. For å få diagnosen anoreksi er det diverse krav, mens bulimi er mer åpent. Man regner med at 90 % av spiseforstyrrelsene i dag er bulimi, men bulimi er vansklig å legge merke til, og er derfor lite kjent.

 

Dessuten er det normalt at man kan ha anoreksi med bulemiske trekk f.eks.. I tillegg har man en egen diagnose for atypisk spiseforstyrrelse. Mitt problem var at jeg ikke spiste. Man blir ikke stor og feit av 37 gram Atkins-bar som eneste måltid.

5006442[/snapback]

Jeg skjønner hva du mener.

 

Edit: Yay! Clan-match mot cc-folkene! Adjø :)

Endret av Share the pain
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...