Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

merkelige greier, har hatt litt rart vondt i hodet de to siste dager.. er akkurat som det er noe som trykker en spesiell plass oppi skallen, akkurat som jeg skulle ha skallet meg eller no, men har ikke det.

 

kommer og går med jevne mellomrom hele tiden.. og ikke så mange dagene siden jeg fikk så vondt at jeg ikke klarte sove her..

og jeg pleier aldri å ha vondt i hodet med mindre jeg er bakfull eller no.

 

kanskje det bor en liten alien oppi skallen som gnager på hjernebarken min.

Lenke til kommentar

Dæven jeg ble skræmt!

Klarte ikke å logge inn på forumet. Prøvde gang etter gang etter gang, men det gikk bare ikke. Så skulle jeg sende epost til webmaster. Men tror du ikke at det ikke var noen adresse å sende til. Outlook åpnet seg, men adressefeltet var tomt. Idiotforum tenkte jeg. Prøvde også å få passordet tilsendt pr. mail. Har tre mail-adresser jeg bruker. Det stå på alle tre (etter at jeg hadde tastet inn adressen og trykt "send") at epostadressen var feil. Og jeg klarte ikke å komme i kontakt med webmasteren :ohmy:

Panikken slo meg! Hva skal jeg gjøre!? Så oppdaget jeg at jeg hadde gått på Diskuter.no, ikke diskusjon.no.

*puste lettet ut*

Lenke til kommentar
Alle som vil kan vel ha det nye, men dem som vil kan vel få ha den gamle.... Man kan vel tilbakeskaffe det gamle utseende....

5002098[/snapback]

 

det er jo ikke bare utseende som har forandret seg, er kommen endel nye funksjoner osv. antar at det ikke bare er å smelle den gamle layouten oppå dette nye systemet... blir vel fort litt krøll av det.

 

men kan jo hende de klarer modifiserre et skin så det ligner på det gamle rælet så dere småbarn blir fornøyde.

Lenke til kommentar
Alle som vil kan vel ha det nye, men dem som vil kan vel få ha den gamle.... Man kan vel tilbakeskaffe det gamle utseende....

5002098[/snapback]

 

det er jo ikke bare utseende som har forandret seg, er kommen endel nye funksjoner osv. antar at det ikke bare er å smelle den gamle layouten oppå dette nye systemet... blir vel fort litt krøll av det.

 

men kan jo hende de klarer modifiserre et skin så det ligner på det gamle rælet så dere småbarn blir fornøyde.

5002118[/snapback]

 

 

Håper noem kan gjøre det, selfølgelig kan det bli vanskelig å "hive" det gamle over dette. Merket ikke det nye funksjonene får nå.... Men det er jo lovt til å uttrykke sine egne meninger her! Selv om ikke alle er enige med meg...

Lenke til kommentar
Håper noem kan gjøre det, selfølgelig kan det bli vanskelig å "hive" det gamle over dette. Merket ikke det nye funksjonene får nå.... Men det er jo lovt til å uttrykke sine egne meninger her! Selv om ikke alle er enige med meg...

5002148[/snapback]

 

 

nja, vi(jeg) er bare litt lei av klaging på forumet.. greit nok at du ikke er fornøyd men det finnes egne tråder for dette under tilbakemeldinger avdelingen. SO4 er ikke rette plassen å ta dette opp i..

 

jeg tror det er opprettet både en ren syte tråd og en tråd for konstrutktiv kritikk, hvis de gjorde det da. du får ta en titt!

 

fredrikrb: YOU SUCK LOLLIPOP!

Lenke til kommentar
Jeg visste fredrikrb kom krypende tilbake..

5002171[/snapback]

 

Krypende du liksom, han kom ridene inn på sin gule og grønn stripete panter med sine trange lilla tights og hvite skjorte på mens de lyse lange lokkene flagrer i stormen! han kom ikke tilbake som bare fredrikrb, han kom tilbake som HE-MAN MASTER OF THE UNIVERSE!

 

heman_1024.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...