Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Helg ja, da må jeg vel øve til matteprøven på onsdag. Sykt mye mer pensum enn jeg er vant til fra VGS får man si.

 

Angående det du sa lenger oppe phax: Går produktutvikling nå, og vi har litt om hvordan brukerundersøkelser ikke fungerer om man skal gjøre store forbedringer eller nyutviklinger. Folk flest vil foreslå noe som har én eller to småforbedringer over et gammelt produkt, og ikke komme på noe særlig spennende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommr til å bli topposter i både sytetråd og konstruktiv kritikk tråden! :)

 

Tror jeg venner meg til dette nye, er jo faktiskt ikke så galt når du får sett på det en stund.

 

Hva driver folket med ellers da? (Annet enn å irritere dere over meg)

 

Jeg koser med med blog jeg lager... (Ikke på forumet da)

Lenke til kommentar
Men å komme med drittkommentarer kun for å skape dårlig stemning, i en tråd under tilbakemeldinger, ja det er det ikke noe galt i? Det er ikke noe vits å kjefte på andre når du er like dårlig selv.

5001204[/snapback]

 

jeg synes den kommentaren min var ganske morsom jeg, så for meg og sikkert endel andre så skapte den god stemning. uansett, man må vel få lov å kommentere postene deres? eller skal det være slik at kun de som er enig i det du skriver skal få lov å poste? må tåle litt kritikk gutten min..

Lenke til kommentar
jeg synes den kommentaren min var ganske morsom jeg, så for meg og sikkert endel andre så skapte den god stemning.

5001238[/snapback]

Hvis du sammenligner det med kreft, så er det kanskje morsomt.

Tror jeg stemmer for kreft, jeg.

5001274[/snapback]

 

ja i forhold til kreft så blir det jo enda morsommere!

 

men du kan godt få kreft hvis du heller vil det. er bare å leve lenge nok så skal du nok se at du får det! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...