Pels Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Altså, man kan endre skin men det hjelper pent lite på knapper og selve forumet. "Mine Innlegg" er jo buttfucked, tråder har forsvunnet og man kan bare se sine 200 siste tråder? Blir jo forferdelig vanskelig å finne gamle poster når jeg ikke kan se de i Mine Innlegg lenger. Er fote jeg sjekker gamle, morsomme poster og andre ting. Drittforum. EDIT: Hvorfor forandre noe som i utgangspunktet funket helt ypperlig? Dere kunne lagt til nye funksjoner, ja, men det får da være måte på til renovering av et fint forum. 5000607[/snapback] Så finn deg et annet forum. 5000665[/snapback] Så da blir det sånn at ikke noe forbedres, fordi alle sier stikk hvis du ikke liker det ? Da blir HW-forumet tomt snart. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Da har forumet forandret seg, og jeg fant det på tide med en ny avatar;) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Så da blir det sånn at ikke noe forbedres, fordi alle sier stikk hvis du ikke liker det ? Da blir HW-forumet tomt snart. 5000711[/snapback] OHNOES! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Carl M's uttalelse støttes.. La merke til nå at du også må skrive mer enn 14 bokstaver i en post! Whatte? Endret 13. oktober 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Da har forumet forandret seg, og jeg fant det på tide med en ny avatar;) 5000717[/snapback] Summer sucks Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) vanskelig med pvp battle only Edit: for de som vil se hvor mange innlegg osv folk har, bytt til HWB.no skinnet. Endret 13. oktober 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ser ut som den er rosa. 5000444[/snapback] He he. Vi liker da både ting som er koffert og ting som er rosa! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hva med ryggsekk? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Da ville den vel ikke ligge sånn. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Haha, når ble dette om fremgang i verden? Gidd å vær en så teatralsk bedreviter 5000633[/snapback] tror du ikke dette er ment som et forsøk på å forbedre forumet? nå har jeg ikke satt meg inn i nye funksjoner og forbedringer sånn utover det rent estetiske men jeg er sikker på at når de får fikset bugsa og barnesykdommene så kommer dette til å være et bedre forum enn det gamle. ergo, fremgang. og dere trangsynte nerde hoder er jo faen meg kritisk til alt som ser anderledes ut enn det dere er vant til.. bare så synd at dere mangler selvinstikt nok til å innse dette selv. hadde folket fått bestemme det de feilaktig tror er det beste så hadde vi fortsatt sotte med den orginale layouten og forumet til hw.no, og det er dere vel enige om at kanskje ikke er så fryktelig bra likevel.. selv om dere kanskje mente det da. tenk dere nå litt om, det tar faktisk litt tid å venne seg til et nytt system.. at ting ser og oppfører seg litt anderledes behøver ikke være negativt. jeg vet at dere ingen av dere kommer til å forstå dette, men jeg må bare få det ut.. (de av dere som vil forstå det har allerede gjort det og klager ikke) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jaja, jeg får bare leve med det nye forumet. Brukerne er iallefall ikke blitt dårligere. Er det forreten noen offisiell klagetråd på det nye forumet? Evt. noen steder man kan forslå forandringer? Er det ikke bare hiver jeg opp en tråd i tilbakemeldinger på forumet elns. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 jeg forseslår at det opprettes en offisiell syte tråd for nostalgiske nerder, og en tråd der folk kan komme med konstruktivkritikk for å få rettet opp i bugs osv.. så foreslår jeg at SO4 blir klagefri sone. noen enige? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 så foreslår jeg at SO4 blir klagefri sone. noen enige? 5001042[/snapback] Støtter den! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg sier meg enig med phax, eller, som det også har blitt sagt; «For those who understand no explanation is needed, for those who don't none will do.» Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Konstuktiv kritikk går i tilbakemeldinger. Klaging går i feilposter. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Enig med Fax. Gleder meg til å sitte oppe i hele natt med kapasitetsanalyse. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hørtes spennende ut ja.. blir forhåpentligvis tidlig kveld på meg.. sinnsykt stress på jobben for tiden. men, bare en dag til heeeeeeelg! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ser ut som den er rosa. 5000444[/snapback] He he. Vi liker da både ting som er koffert og ting som er rosa! 5000904[/snapback] Gjør vi? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ser ut som den er rosa. 5000444[/snapback] He he. Vi liker da både ting som er koffert og ting som er rosa! 5000904[/snapback] Gjør vi? 5001185[/snapback] Selvfølgelig gjør vi det pusen min! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) jeg forseslår at det opprettes en offisiell syte tråd for nostalgiske nerder, og en tråd der folk kan komme med konstruktivkritikk for å få rettet opp i bugs osv.. så foreslår jeg at SO4 blir klagefri sone. noen enige? 5001042[/snapback] Men å komme med drittkommentarer kun for å skape dårlig stemning, i en tråd under tilbakemeldinger, ja det er det ikke noe galt i? Det er ikke noe vits å kjefte på andre når du er like dårlig selv. Endret 13. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg