Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, man kan endre skin men det hjelper pent lite på knapper og selve forumet.

 

"Mine Innlegg" er jo buttfucked, tråder har forsvunnet og man kan bare se sine 200 siste tråder? Blir jo forferdelig vanskelig å finne gamle poster når jeg ikke kan se de i Mine Innlegg lenger. Er fote jeg sjekker gamle, morsomme poster og andre ting. :hrm:

 

Drittforum.

 

EDIT: Hvorfor forandre noe som i utgangspunktet funket helt ypperlig? Dere kunne lagt til nye funksjoner, ja, men det får da være måte på til renovering av et fint forum.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
se der ja.. "nytt" forum.. første jeg tenkte var: "ånei, nå må jeg høre på trangsynte nerder som klager på hvor dårlig og anderledes alt er de neste ukene.."

 

det er mennesker som dere som hemmer fremgang her i verden! om noen måneder når dere har blitt vant til dette å alle barnesykdommene er borte så hadde dere blitt å klaget hvis de byttet tilbake..

 

så hold kjeft å vær fornøyd for at de prøver å forbedre forumet våres!! fuckers..

5000200[/snapback]

Haha, når ble dette om fremgang i verden? Gidd å vær en så teatralsk bedreviter

Lenke til kommentar
Altså, man kan endre skin men det hjelper pent lite på knapper og selve forumet.

 

"Mine Innlegg" er jo buttfucked, tråder har forsvunnet og man kan bare se sine 200 siste tråder? Blir jo forferdelig vanskelig å finne gamle poster når jeg ikke kan se de i Mine Innlegg lenger. Er fote jeg sjekker gamle, morsomme poster og andre ting. :hrm:

 

Drittforum.

 

EDIT: Hvorfor forandre noe som i utgangspunktet funket helt ypperlig? Dere kunne lagt til nye funksjoner, ja, men det får da være måte på til renovering av et fint forum.

5000607[/snapback]

Så finn deg et annet forum.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...