MyBigMouth Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ok det er offisielt. Jeg hater dette forumet herretter....alt for mange bugs, dårlig interface. Alt for kantete Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 La nå feilmeldinger og savn få sove litt. Jeg satt å importerte et intervju til HW-filmen i stad og så tenkte jeg at jeg kunne lage en liten teaser. Dvs. må jo være verdens minste teaser. Bare et spørsmål som jeg fiksa på og komprimerte. Her er den: Tidenes første peek på HW-filmen! Trykk på Free og vent i 25 sekunder. Så kommer den. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ok det er offisielt. Jeg hater dette forumet herretter....alt for mange bugs, dårlig interface. Alt for kantete 5000108[/snapback] Second, går treeeegt her. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 går det ann og få tilbake normal ipb skin plzplx? Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Feilen som oppstod var: Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere Hele tiden. Uansett hva jeg trykker på. Likte ikke det nye skinnet. Alt for mye "detaljer". Kommer gamle HW skinnet tilbake? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) WTF!! Den quoter feil inlegg jo Endret 13. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 WTF!! Den quoter feil inlegg jo 5000162[/snapback] Er vel bare du som trykker på feil knapp, quote knappen er i bunnen av alle innleggene nå Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Alt som har med ett innlegg å gjøre er uansett mellom to feite mørkere blåe linjer, skulle ikke være så forferdelig vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Nei nå gidder jeg ikke å prøve og edite inlegget mitt over, men det quotet feil inlegg, jeg får bestandig opp at serveren har får mye trafikk når jeg prøver Det nye systemet SUCKS! EDIT, hvis det funke da: jøss i all værden, det tok minst 5 min før den endret seg :-/ Endret 13. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 se der ja.. "nytt" forum.. første jeg tenkte var: "ånei, nå må jeg høre på trangsynte nerder som klager på hvor dårlig og anderledes alt er de neste ukene.." det er mennesker som dere som hemmer fremgang her i verden! om noen måneder når dere har blitt vant til dette å alle barnesykdommene er borte så hadde dere blitt å klaget hvis de byttet tilbake.. så hold kjeft å vær fornøyd for at de prøver å forbedre forumet våres!! fuckers.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hjemmelagd karbonadesmørbrød, så stort at det må spises med kniv og gaffel Denne teksten er skjult, tihi. Visste dere at de gamle traverne Steffyboy og Fredrikrb kommer tilbake Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tip of the day: Gi det nye forumet en sjanse før dere slakter det nord og ned. Barnesykdommer og teknisk kludder er det alltid ved større overganger, forumet intet unntak. Og det nye designet? Etter et par uker tør jeg påstå at de aller fleste enten har blitt vant til det eller funnet et skin de trives med. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Denne teksten er skjult, tihi. Visste dere at de gamle traverne Steffyboy og Fredrikrb kommer tilbake 5000249[/snapback] smågenial funksjon det der da! gleder meg til freddy kommer tilbake.. selv om han sier at han ikke vil. Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tip of the day: Gi det nye forumet en sjanse før dere slakter det nord og ned. Barnesykdommer og teknisk kludder er det alltid ved større overganger, forumet intet unntak. Og det nye designet? Etter et par uker tør jeg påstå at de aller fleste enten har blitt vant til det eller funnet et skin de trives med. 5000251[/snapback] Ja, når trafikken roer seg. Nå går det for treigt til at jeg gidder... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hjemmelagd karbonadesmørbrød, så stort at det må spises med kniv og gaffel 5000249[/snapback] Ditto den, men i spesial 2-etasjers versjon. Nå med smelta ost og ketshup! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tip of the day: Gi det nye forumet en sjanse før dere slakter det nord og ned. Barnesykdommer og teknisk kludder er det alltid ved større overganger, forumet intet unntak. Og det nye designet? Etter et par uker tør jeg påstå at de aller fleste enten har blitt vant til det eller funnet et skin de trives med. 5000251[/snapback] Støttes Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ser ut som den er rosa. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Liker vi ikke rosa da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Liker vi ikke rosa da? 5000451[/snapback] Du gjør kanskje det, men jeg gjør ikke det. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Ser ut som den er rosa. 5000444[/snapback] Den er da tydelig lilla den da! Edit: Hvorfor står det at Tonio har siste innlegg i denne tråden, når det er jeg som har det? Edit2: men ikke nå lenger da Endret 13. oktober 2005 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg