Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nå gidder jeg ikke å prøve og edite inlegget mitt over, men det quotet feil inlegg, jeg får bestandig opp at serveren har får mye trafikk når jeg prøver :thumbdown:

 

Det nye systemet SUCKS!

 

EDIT, hvis det funke da: jøss i all værden, det tok minst 5 min før den endret seg :-/

Endret av danielsn
Lenke til kommentar

se der ja.. "nytt" forum.. første jeg tenkte var: "ånei, nå må jeg høre på trangsynte nerder som klager på hvor dårlig og anderledes alt er de neste ukene.."

 

det er mennesker som dere som hemmer fremgang her i verden! om noen måneder når dere har blitt vant til dette å alle barnesykdommene er borte så hadde dere blitt å klaget hvis de byttet tilbake..

 

så hold kjeft å vær fornøyd for at de prøver å forbedre forumet våres!! fuckers..

Lenke til kommentar

Tip of the day: Gi det nye forumet en sjanse før dere slakter det nord og ned.

 

Barnesykdommer og teknisk kludder er det alltid ved større overganger, forumet intet unntak. Og det nye designet? Etter et par uker tør jeg påstå at de aller fleste enten har blitt vant til det eller funnet et skin de trives med. :)

Lenke til kommentar
Tip of the day: Gi det nye forumet en sjanse før dere slakter det nord og ned.

 

Barnesykdommer og teknisk kludder er det alltid ved større overganger, forumet intet unntak. Og det nye designet? Etter et par uker tør jeg påstå at de aller fleste enten har blitt vant til det eller funnet et skin de trives med. :)

5000251[/snapback]

 

Ja, når trafikken roer seg. Nå går det for treigt til at jeg gidder...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...