Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja hvordan går det med deg og kaiern, hadde ikked ere noe delvis på gang? eller var det før du oppdaget meg regner jeg med. :green:

---

ble M, Kick, snack chips, micropop og cider på meg forresten..  :blush:

Hehe, ja, du "kom i vegen" :p

Fra spøk til side og for å gjøre en lang historie kort, vi var sammen, men er ikke det lenger nå.

Jeg vil ha Cider jeg og :dribble:

Skrevet
:(

trist?

---

Eline: Ja jeg har ødelagt mang et forhold med min djevelske sjarm! Cideren står klar, bare og hive deg på traktoren. :p

Skrevet
:(

trist?

---

Eline: Ja jeg har ødelagt mang et forhold med min djevelske sjarm! Cideren står klar, bare og hive deg på traktoren. :p

Trist for Eline og Kaiern eller hva de kaller seg. Var ment som en medfølende smiley fra en som tydeligvis ikke har fulgt med for godt... Jeg som pleier å vite om det ti minutter etter at noen har slått opp, har tydeligvis mistet grepet...

Skrevet (endret)

oi... det er visst teit når vi gutter tøffer oss for dere jenter. :dontgetit:

får vel bare si sorry da! :green:

Endret av phax
Skrevet
Hæhæ. Gruppa 4U på melodi grand prix junior i dag er herfra. Sørg for å få med dere det. Kjenner/vet hvem alle er i den gruppa. :p

Be dem aldri mer opptre på TV noen gang er du snill :)

Skrevet (endret)

Will do :p

Går ikke Gladiatoren snart? :hmm:

JoachimR: Det er ikke så nøye om du har fulgt med eller ikke ;):)

Bundy: Du er ikke den eneste som tenker på B|Real hvis du ser noe Sortland-relatert. Det tyder kanskje på at jeg sitter her for mye.. :dontgetit::hmm:

Edit: Litt rart formulerte setninger og skrivefeil.

Endret av Eline
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...