Kvammis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva sier folket til at vi eier et annet forum mens HW forumet har nedetid ? Feks tvnorge forumet ? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva sier folket til at vi eier et annet forum mens HW forumet har nedetid ? Feks tvnorge forumet ? Count me in Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hmm. de har ikke gått ned i pris siden de ble lansert, ser jeg.. har vel kommen rimelig mange nye utgaver siden den første boomblastern kom her til lands.. de er jo ok til bærbart party anlegg da.. men ikke noe særlig til musikklytting hjemme. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 latterlig det er jo en internett tjeneste ffs. hva er vits med å ha åpnings tid på det.. lol. Tenkte mye det samme jeg også... Nettsiden til Aetat er jo oppe og går ellers, så hvorfor skulle ikke jobbsøk være mulig nattestid? , forresten. Nattacos, sin og tan til alle som vil ha. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Tvnorgeforumet har ikke OTdel!! Hvilken del skal vi ta over ? EDIT: fant "Gelerell prat" tilslutt da.. Endret 12. oktober 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vil gjerne ha en sånn til natt-tan ja Men da burde sin være mye større enn cos! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 da stenges vel forumet snart. Skal få første ordet her i morgen jeg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva sier folket til at vi eier et annet forum mens HW forumet har nedetid ? Feks tvnorge forumet ? Er det ikke like godt å bare legge deg for å sove? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) da stenges vel forumet snart. Skal få første ordet her i morgen jeg Join Generelt prat@Tvnorge forumet nå da Tonio: nei, jeg er ikke trøtt.. Også begynner vi ikke før kl10 på skolen i morgen Endret 12. oktober 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) http://www.fransvaneeckhout.be/andere/jvc_welcome.htm Vil ha den øverste boomblasteren! God natt anyway. Det er ikke point å sitte her hele natta... Endret 12. oktober 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Er det ikke like godt å bare legge deg for å sove? Nei, Høstferie ftw Woopsie, trodde det stod "seg" og ikke "deg" Endret 12. oktober 2005 av J@cob Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Selv om en ikke skal på skolen tidlig/i det hele tatt kan en jo legge seg tidlig. Løp til du faller om av utmattelse, da blir du nok trøtt. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Selv om en ikke skal på skolen tidlig/i det hele tatt kan en jo legge seg tidlig.Løp til du faller om av utmattelse, da blir du nok trøtt. Du er kjedelig Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Huffda, må vel gråte meg i søvn jeg nå. Om jeg sovner, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Huffda, må vel gråte meg i søvn jeg nå. Om jeg sovner, selvfølgelig. Høres ut som en god idè. Hvis du ikke får sove fordi kan du alltids komme på tvnorge forumet. Endret 12. oktober 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja da er det snart shut-down mode for forumet. Goodbye Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja da er det snart shut-down mode for forumet. Goodbye OG....bare før det stenger...jeg har bestilt flybilett Endelig bort på en koselig (håper i allefall det) ferie =) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hvis du ikke får sove fordi kan du alltids komme på tvnorge forumet. Jeg synes ikke det er så morsomt å være en frekk liten nisse mot folk som ikke vet bedre jeg. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 En kan jo spørre seg hvem som trenger 12 timer for å oppgradere et forum... Tihi. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 En kan jo spørre seg hvem som trenger 12 timer for å oppgradere et forum... Tihi. Hadde du visst hvor mye jobb det faktisk er så tror jeg nok du hadde skjønt at de trenger litt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg