:---{D Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hepp. Da har stemoren min inrømmet at hun er lykkelig over at jeg har flyttet til moren min. Hun har også tatt nøkkelen min til huset for at jeg ikke kan gjøre noe "slemt". Ellers har det vært en fin dag. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hva slemt kan du gjøre da? Tenne på huset? Si til henne at man ikke må ha nøkler til et hus for å kunne tenne på det EdIt:må lære meg å la vær å quote unødig... Endret 12. oktober 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva slemt kan du gjøre da? Tenne på huset? Si til henne at man ikke må ha nøkler til et hus for å kunne tenne på det Er vel heller det at jeg ikke får lov til å være hjemme uten oppsyn... tenk om jeg tar bena på bordet eller noe. Dvæ... dama er gal. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Utrolig kult og se bilder av forum brukerne... Vakkert Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Utrolig kult og se bilder av forum brukerne.. Vet, de fleste aktive brukerene er temmelig heite. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Utrolig kult og se bilder av forum brukerne.. Vet, de fleste aktive brukerene er temmelig heite. LOL u tok den ja... Vakkre :!: Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Da tar jeg kvelden. Litt Seinfeld på kvelden tipper jeg gjør susen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Fant nettopp bilde av en fyr som så litt kjent ut... hadde glatt/lang/forbi kjøring med han :!: Verden e liten Lenke til kommentar
johnj Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ledige jobber - enkelt søk Legg inn så mange kriterier du kan for å få et så godt søkeresultat som mulig. For flere kriterier, velg avansert søk. Se søketips her. Tjenesten er dessverre ikke tilgjengelig mellom kl. 23.00 og 07.00. Hvorfor i himmelens navn ikke? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ledige jobber - enkelt søk Legg inn så mange kriterier du kan for å få et så godt søkeresultat som mulig. For flere kriterier, velg avansert søk. Se søketips her. Tjenesten er dessverre ikke tilgjengelig mellom kl. 23.00 og 07.00. Hvorfor i himmelens navn ikke? HEHEHE serveren krever overtidsbetaling :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Makan, tøsemoderatoren på TVNorge-forumet sletter alle postene mine jo. Frekt. Jaja, han har vel ikke noe å svare med... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Makan, tøsemoderatoren på TVNorge-forumet sletter alle postene mine jo.Frekt. Jaja, han har vel ikke noe å svare med... *slettet* Tenkte på messTV.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 visste dere at Tiffany Teen er fra Mosjøen? ifølge adult friend finder hvertfall.. hadde jeg ikke trodd! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 visste dere at Tiffany Teen er fra Mosjøen? ifølge adult friend finder hvertfall.. hadde jeg ikke trodd! Whee? Jeg flytter! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) http://www.trumf.no/Trumf/ProductCatalog/P...=JVCBoomBlaster Tror jeg skal kjøpe en sånn en. Passer så fint med en cdspiller man kan bære overalt. Skal man klippe plenen, bærer man den bare ut. Trenger man cdspiller til fest, tar man den bare med seg. Det som er ekstra fint med den er at man kan ha den stående på gulvet. Trenger ikke noen fin hylle for den. Kjedelige greier: Helområde: 2 x 10 W maks.; Super Woofer: 2 x 20 W, maks. Endret 12. oktober 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 latterlig det er jo en internett tjeneste ffs. hva er vits med å ha åpnings tid på det.. lol. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 http://www.trumf.no/Trumf/ProductCatalog/P...=JVCBoomBlasterTror jeg skal kjøpe en sånn en. Passer så fint med en cdspiller man kan bære overalt. Skal man klippe plenen, bærer man den bare ut. Trenger man cdspiller til fest, tar man den bare med seg. Det som er ekstra fint med den er at man kan ha den stående på gulvet. Trenger ikke noen fin hylle for den. Hmm. de har ikke gått ned i pris siden de ble lansert, ser jeg.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) http://www.trumf.no/Trumf/ProductCatalog/P...=JVCBoomBlasterTror jeg skal kjøpe en sånn en. Passer så fint med en cdspiller man kan bære overalt. Skal man klippe plenen, bærer man den bare ut. Trenger man cdspiller til fest, tar man den bare med seg. Det som er ekstra fint med den er at man kan ha den stående på gulvet. Trenger ikke noen fin hylle for den. Kjedelige greier: Helområde: 2 x 10 W maks.; Super Woofer: 2 x 20 W, maks. De der er kjekke, har en mindre utgave, fetteren min har den der. sats stort, gå for den! EDIT: Nei den hakke gått ned noe nesten! Det er litt dumt... Endret 12. oktober 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Nå forsvinner snart forumet Jaja...GW! /midlertidigogpåtvungenquit Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Da la jeg meg :\ natta. ( gruer meg til å stå opp i morgen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg