Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Langkjøring i morgen. *Grue seg*

Ikke gru deg!

 

Langkjøring er kjempekos =) Skulle ønske jeg kunne hatt det sånn en gang i halvåret elns. Kjørte med bestevennina mi og en kjempesnill kjørelærer. Var to kjente i den andre bilen fra kjøreskolen og. Hadde det kombinert med forbikjøring så vi fikk virkelig leike oss på vei til sverige. :p Så var det en halvtimes harryshopping og spisepause før vi kjørte hjem igjen. Vi som kjørte hadde brent cd og bare storkosa oss hele dagen egentlig.

 

Gled deg! :) Blir nok gøy uansett!

Jeg kjenner ikke "partnern" min og kjørelærern er bare så som så. Jeg blir så sliten av den bilen. Den har rar gass og clutch. Men, men... Det er vel bare å gjøre det.

 

EDIT: Hvilket hotell? Hvor i byen?

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Uff nei... ikke si å kjøre langt e gøy

:dontgetit:

 

Er kanskje det at jeg er over gjennomsnittet glad i å kjøre bil, men jeg liker å kjøre langt.. Har noen ganger lyst til å kjøre bare for å kjøre, men gidder ikke bare kjøre rundt aleine. :p

Jeg må innrømme, som fersk sjåfør, at det er veldig gøy generelt og kjøre....

 

Men jeg har en veldig "effektiv" kjørestil.... noe som gjør at jeg blir veldig for stressa og utslitt...

 

Når jeg fikk lappen kjørte jeg sammenhengende i i nesten 7 timer... hadde oppkjøring kom hjem hentet bilene og cruzte av gårde...

Skal si konsentrasjonen dabbet av jeg ble trøttere og trøttere.... jeg mener å ha hørt at man ikke skal ha behov for ABS når man stopper for fotgjengere :blush:

Lenke til kommentar
Argh... Jeg har ikke fått byttet brukernavn enda.

 

Hvor lang tid pleier det og ta før navnet blir byttet?

Har venta i 2 uker nå :(

Tror heller de er opptatt med oppdateringen/vedlileholdet en å endre brukernavn.

Det er vel ikke så mye jobb?

Arrgh, jeg visste ikke at det gikk an jeg. Da hadde jeg jo hatt 3000 poster nå! :p

 

Sender man bare en pm til en moderator?

Lenke til kommentar
Argh... Jeg har ikke fått byttet brukernavn enda.

 

Hvor lang tid pleier det og ta før navnet blir byttet?

Har venta i 2 uker nå :(

Tror heller de er opptatt med oppdateringen/vedlileholdet en å endre brukernavn.

Det er vel ikke så mye jobb?

Arrgh, jeg visste ikke at det gikk an jeg. Da hadde jeg jo hatt 3000 poster nå! :p

 

Sender man bare en pm til en moderator?

Trur du skal sende til [email protected]

Lenke til kommentar

Er derfor det kalles roadtrip :roll::whistle:

Drar ikke på roadtrip aleine. :p

 

Men ketchez har lovet å fylle tanken min om han møter meg og bilen min en gang, så har ihvertfall et sted å dra hvis ei vennine eller to og jeg skulle kjede oss veldig..

 

Har en liten skranglelyd i bilen min jeg ikke liker da :/ Men er bare et løst varmedeksel, en skru elns fikser det.

Lenke til kommentar
Hva om noen oppga seg for å være en veldig kåt fjortisjente som ville date en av deltakerne.........

Jada, alle vet det.

Men innerst inne i ditt syke sinn er det faktisk det du har lyst til å gjøre!

jah jah jah!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:p

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:ermm: Fant ikke på noe lurt å si...

Viste dere at det står inkjet safe på en markeringstusj. skal prøve om det klarer å viske bort litt ink... nei, det ble bare hull i arket...

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...