Litejk Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg hater admin's Watch your language.! Pøh, de er slemme. Ingen vil bytte brukernavn. (føler meg som en liten bortskjemt drittunge ) Det er ikke bare bare å skifte brukernavn da, det krever litt fra dei Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg hater kreft. ? Kjenner du noen som har det? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Er litt imponert over antall realiyt-stjerner på forumet. Har sett fire-fem stykker. Skal prøve å lete opp et par fra tufte il! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Gleder meg til og få warn for språkbruk Du har ikke sagt nok til å få det nå tror jeg..... Viss u ikke har send pm til noen admin, full av drit så....... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Dreamtheater-Six Degrees of inner turbulence hele plata! Det er faktisk 2 plater... ja jeg vet, men jeg hører på den "Historien" som er på cd to, og det er på en måte en lang sang som heter det... Jeg har plata selv... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Gleder meg til og få warn for språkbruk Du har ikke sagt nok til å få det nå tror jeg..... Viss u ikke har send pm til noen admin, full av drit så....... *host host* Det har vi IKKE sett. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Solidary Shell ftw! Endret 12. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 jaja, da forlater jeg pcen for i kveld, god natt elsklingene mine yeah Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Kjenner du noen som har det? nja, de fleste er vel døde nå da... uansett, var bare for å være party pooper og sette ting i perspektiv. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Gleder meg til og få warn for språkbruk Du har ikke sagt nok til å få det nå tror jeg..... Viss u ikke har send pm til noen admin, full av drit så....... *host host* Det har vi IKKE sett. Beskjed til alle admins o.l: _IKKE_ skift nicket til MacCy, slemme barn får vel ikke nye nick ? EDIT: Tok vel en dag eller to å skifte mitt. Endret 12. oktober 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Dette er digg side nr.1: http://www.autographsnet.com/ Tror nesten den skal bli lagt inn på webcafeen! Endret 12. oktober 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Anette! Da sitter jeg på hotell i Bergen! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Langkjøring i morgen. *Grue seg* Ikke gru deg! Langkjøring er kjempekos =) Skulle ønske jeg kunne hatt det sånn en gang i halvåret elns. Kjørte med bestevennina mi og en kjempesnill kjørelærer. Var to kjente i den andre bilen fra kjøreskolen og. Hadde det kombinert med forbikjøring så vi fikk virkelig leike oss på vei til sverige. Så var det en halvtimes harryshopping og spisepause før vi kjørte hjem igjen. Vi som kjørte hadde brent cd og bare storkosa oss hele dagen egentlig. Gled deg! Blir nok gøy uansett! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Anette! Da sitter jeg på hotell i Bergen! Hei! Åh så kult!! Hva gjør du der egentlig? Unnskyld hvis det blri dobbelpost, men måtte svare.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Anette! Da sitter jeg på hotell i Bergen! Kuli.. Skal jeg komme å besøke deg ? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Anette! Da sitter jeg på hotell i Bergen! Hei! Åh så kult!! Hva gjør du der egentlig? Vi bare har det kuuuuli! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Anette! Da sitter jeg på hotell i Bergen! Kuli.. Skal jeg komme å besøke deg ? Æsj, nei! Få se pic av deg, btw. Link? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Langkjøring er kjempekos =) De fleste som tar lappen opplever nok ikke langkjøring slik... Jeg hadde forbi kjøring oppover mot kvamskogen, i mørk svingete tunell.... Og langkjøring... har du kjørt mye... det er ikke litt gøy... lærdalstunnelen er .. ja uff blir trøtt.... Uff nei... ikke si å kjøre langt e gøy Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Anette! Da sitter jeg på hotell i Bergen! Kuli.. Skal jeg komme å besøke deg ? Æsj, nei! Få se pic av deg, btw. Link? Hehe.. Regnet med et sånt svar *leite etter pic* Endret 12. oktober 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 HÆLVETTE! Finner faen ikke tegnepennen til tegnebrettet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg