Roberto Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Må selge min 20Gb photo nå, hva skal jeg med den... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som ser internatet? Synes det er litt for lite strenge regler. Synes det burde være forbudt å forlate internatet f.eks. Og elevene burde ha mer respect for tha teachers! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Må selge min 20Gb photo nå, hva skal jeg med den... Bruk den når/hvis du holder på med xtremsport. Endret 12. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Må selge min 20Gb photo nå, hva skal jeg med den... Bruk den når/hvis du holder på med xtremsport. Nah, da bruker jeg i såfall min shuffle. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Må selge min 20Gb photo nå, hva skal jeg med den... Bruk den når/hvis du holder på med xtremsport. Nah, da bruker jeg i såfall min shuffle. Den har råtne chiper Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Må selge min 20Gb photo nå, hva skal jeg med den... Bruk den når/hvis du holder på med xtremsport. Nah, da bruker jeg i såfall min shuffle. Den har råtne chiper Jeg har råtne plommer i hagen jeg. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Enough Said såså, det kommer nok skal du se! kanskje det har noe med dette å gjøre? Interesser: Dataspilling, Dataprogrammering og bygge data Misliker egentlig alt som ikke har med data og gjøre! Ser du har snoket i profilen min ja... Hmm ja det har vel alt med det å gjøre.... Jeg har aldri klart og "dekode" jenter... og har derfor gitt opp... min elskede er ja står i profilen... Uff nei.. altfor mye sinne inne når det kommer til jenter.. hver gang de og sex blir nevnt koker det innvendig... viss det då i øyeblikket hadde dukket opp en pistol i hånden hadde eg glatt skutt nærmeste jente i bakhode... noe som sikker ikke er sunt... Men som med alt annet er dette snakk om sekunder... jeg klarer ikke å være sint lenge! Men når jeg først er.... Noe vår kjære Ueland kan bekrefte! :!: Endret 12. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Må selge min 20Gb photo nå, hva skal jeg med den... Bruk den når/hvis du holder på med xtremsport. Nah, da bruker jeg i såfall min shuffle. Den har råtne chiper Jeg har råtne plommer i hagen jeg. De har ikke samme bus hastighet da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 De har ikke samme bus hastighet da Pff, tar jeg dem med på bussen og truer buss-sjaførern så! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 :!: ene karn på internatet sa: gløt :!: Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som ser på "oil storm" på discovery nå? Det ser jammen dystert ut for USA Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 *masse rart* You can't get laid, så du skal skyte jenter. Dette kan Ueland bekrefte? *Munnsår, au!* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som ser på "oil storm" på discovery nå? Det ser jammen dystert ut for USA la de brenne først som sist :!: Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) *masse rart* You can't get laid, så du skal skyte jenter. Dette kan Ueland bekrefte? *Munnsår, au!* Ueland kan bekrefte at jeg er litt hissig og neida ... egentlig så forguder jeg jenter... Jeg har.. uff faen nå er eg deprimert EDIT: igjen "aktiv bruker av deppe tråden" Endret 12. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hun i rødt var søt, på internatet. rød skjorte. Og whit rød skjorts Endret 12. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som ser internatet? Synes det er litt for lite strenge regler. Synes det burde være forbudt å forlate internatet f.eks. Og elevene burde ha mer respect for tha teachers! synes det er altfor strenge regler, skulle vært mere likt det reele femtitallet, at de smugla til seg tobakk sterk som krutt og tygde skrå, hadde brylkrem i håret og hørte på rock'n roll og om nettene burnet de i oldsmobiler å pulte jomfruer i baksetet! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hu som løp i rød t-skjorte nå? Endret 12. oktober 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hu som løp i rød t-skjorte nå? Nei, ikke hun med gult underdel, men hun med hjerter og whit skjorts. hjerte greier elns. EDIT:; hun med snus-leppa Kristina!! Endret 12. oktober 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 :!: snusleppa Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Hu som løp i rød t-skjorte nå? Nei, ikke hun med gult underdel, men hun med hjerter og whit skjorts. hjerte greier elns. EDIT:; hun med snus-leppa Hvem? Alle sammen har svart dress... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg