Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:blush: Enough Said

såså, det kommer nok skal du se! :) kanskje det har noe med dette å gjøre? :green:

Interesser: Dataspilling, Dataprogrammering og bygge data

Misliker egentlig alt som ikke har med data og gjøre!

Ser du har snoket i profilen min ja...

Hmm ja det har vel alt med det å gjøre....

Jeg har aldri klart og "dekode" jenter... og har derfor gitt opp... min elskede er ja står i profilen...

Uff nei.. altfor mye sinne inne når det kommer til jenter.. hver gang de og sex blir nevnt koker det innvendig... viss det då i øyeblikket hadde dukket opp en pistol i hånden hadde eg glatt skutt nærmeste jente i bakhode... noe som sikker ikke er sunt...

Men som med alt annet er dette snakk om sekunder... jeg klarer ikke å være sint lenge! Men når jeg først er....

Noe vår kjære Ueland kan bekrefte! :!: :p

Endret av chills
Lenke til kommentar
*masse rart*

You can't get laid, så du skal skyte jenter. Dette kan Ueland bekrefte? :dontgetit:

*Munnsår, au!*

Ueland kan bekrefte at jeg er litt hissig :blush:

og neida ... egentlig så forguder jeg jenter...

Jeg har.. uff faen nå er eg deprimert :cry:

EDIT:

igjen :cry:

"aktiv bruker av deppe tråden"

Endret av chills
Lenke til kommentar
Noen som ser internatet? Synes det er litt for lite strenge regler. Synes det burde være forbudt å forlate internatet f.eks. Og elevene burde ha mer respect for tha teachers!

synes det er altfor strenge regler, skulle vært mere likt det reele femtitallet, at de smugla til seg tobakk sterk som krutt og tygde skrå, hadde brylkrem i håret og hørte på rock'n roll og om nettene burnet de i oldsmobiler å pulte jomfruer i baksetet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...