Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det? Er det bare jeg som er teit og ikke skjønner hva det er? :dontgetit:

no snop jeg kan kose meg med mens jeg sitter her en lørdagskveld og jobber med eksamen. :wee:

Skrevet

Hæhæ. Gruppa 4U på melodi grand prix junior i dag er herfra. Sørg for å få med dere det. Kjenner/vet hvem alle er i den gruppa. :p

Skrevet

i går spiste jeg masse marshmellows(skrives det sånn) putta de på en minigaffel og grilla de på over et stearinlys. da blir de akkurat passe brune og deilige :love:

Skrevet
i går spiste jeg masse marshmellows(skrives det sånn) putta de på en minigaffel og grilla de på over et stearinlys. da blir de akkurat passe brune og deilige :love:

Hver gang jeg var hos Kaiern før så spiste jeg marshmallows. Det er ganske godt, egentlig :) Men blir litt kvalm hvis inntaket blir stort..

Skrevet
Det skrives marshmallows :)

aki*lært noe i dag også faktisk*

men da trekker jeg meg tilbake, lener meg tilbake og setter på junior melodi grand prix :mrgreen:

ha en fortreffelig kveld alle sammen ;)

Skrevet
Det skrives marshmallows :)

aki*lært noe i dag også faktisk*

men da trekker jeg meg tilbake, lener meg tilbake og setter på junior melodi grand prix :mrgreen:

Ja! Husk, gruppa 4 You er fra Skjetten. :p

Skrevet

Hver gang jeg var hos Kaiern før så spiste jeg marshmallows. Det er ganske godt, egentlig :) Men blir litt kvalm hvis inntaket blir stort..

Ja hvordan går det med deg og kaiern, hadde ikked ere noe delvis på gang? eller var det før du oppdaget meg regner jeg med. :green:

---

ble M, Kick, snack chips, micropop og cider på meg forresten.. :blush:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...