Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Er hos typen enda, men jeg sleit han ut så han sover That's the spirit! Oje, sovnet på badegulvet i stad. Bade er det beste rommet å sove på 1989 og du har allerede ******* typen din? Glem det... så signaturen din Endret 12. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 1989 og du har allerede ******* typen din? Glem det... så signaturen din Unnskyld meg, men WTF? Any problems? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 1989 og du har allerede ******* typen din? Glem det... så signaturen din Hm... Hva er så unormalt med det? Jeg er da faktisk over den seksuellelavalder.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Unnskyld... fornærmet deg Har en søster på din alder... så ble kanskje ikke sett i riktig perspektiv :!: EDIT: Greit nok at du er over den... men det... Uff... neida... sikkert helt normalt... Endret 12. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er vel mange som har hatt sex når de er 16 elns. Selv har jeg ikke det though. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ingenting unormalt ved det så vidt jeg har skjønt. Bare enkelte som ligger litt etter, det er ganske normalt det også håper jeg. (Får være grenser for hvor unormal jeg skal være). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 chills, juster signaturen din. Den er ikke lovlig per dags dato. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har en søster på din alder... så ble kanskje ikke sett i riktig perspektiv :!: Skal vedde på at søsteren din har hatt seg og. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er vel mange som har hatt sex når de er 16 elns.Selv har jeg ikke det though. De fleste kåte ungdommer går vel mann av huse for å ****** så tviler ikke.... Men.-... NEI det ble bare litt rart... min bitte lillle søster er 16 og grufulle bilder dukket opp! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er vel mange som har hatt sex når de er 16 elns.Selv har jeg ikke det though. De fleste kåte ungdommer går vel mann av huse for å ****** så tviler ikke.... Men.-... NEI det ble bare litt rart... min bitte lillle søster er 16 og grufulle bilder dukket opp! Skjønner hvordan du føler det. Jeg har også søster på 16, og hun har type og greier. *prøve å ikke tenke for hardt på det* Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Har en søster på din alder... så ble kanskje ikke sett i riktig perspektiv :!: Skal vedde på at søsteren din har hatt seg og. Hun er "hyper" sosial så det er godt mulig... Men hun har ikke type... men det er vel ikke det går på... bare ********************************* så mye som mulig... Tikket inn en meldig... må hente hun på jobb... chao Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Se på førstesiden til www.HW.no ! "Nedetid på forumet Servere vedlikeholdes Fra i natt kl. 24.00 til kl. 12.00 i morgen vil forumet være utilgjengelig grunnet vedlikehold av servere. Vi beklager ulempene dette medfører." Så det. For noe bajs. Og jeg som har fri i morgen og greier. Hva skal jeg da ta meg til? Sove. Legger meg halv elleve hver dag jeg, eller tidligere Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 1989 og du har allerede ******* typen din? Glem det... så signaturen din ÆHÆHÆ, noen som er bitter for at de er fortsatt jomfru eller! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Men da sover du ikke til 12 i morgen? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 1989 og du har allerede ******* typen din? Glem det... så signaturen din ÆHÆHÆ, noen som er bitter for at de er fortsatt jomfru eller! Long time, no see? Where have you been, honey? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Men da sover du ikke til 12 i morgen? det gjør han nok ikke nei, og forumet blir nok borte til hvertfall 15-16 kjenner jeg de rett.. tjoho! Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Long time, no see? Where have you been, honey? In wonderland. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Wohooo! *bestille ny video iPod* Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 1989 og du har allerede ******* typen din? Glem det... så signaturen din ÆHÆHÆ, noen som er bitter for at de er fortsatt jomfru eller! Enough Said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg