Anette_ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Selv om det er sagt, Lysgass blir brukt som et rusmiddel ja. Beste rusen jeg har hatt. Skulle ønske de solgte det i norge også. BTW: Det er nesten bare lystgass vi puster inn. Nesten ingen luft Fødselsdag: 7 Mars 1990 Hva er det med ungdommen? Ja huff! Født nøyaktig på samme dag som søstern min da... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Selv om det er sagt, Lysgass blir brukt som et rusmiddel ja. Beste rusen jeg har hatt. Skulle ønske de solgte det i norge også. BTW: Det er nesten bare lystgass vi puster inn. Nesten ingen luft Er man dum, er man mindre smart... Hva er så dumt med og puste inn et lungefull med lystgass? Lystgass er saker man får på tannlegekontor og under fødsler. Lithergass er et helt annet kapittel som jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Født nøyaktig på samme dag som søstern min da... Da må de nesten være sammen liksom. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Født nøyaktig på samme dag som søstern min da... Da må de nesten være sammen liksom. Akkurat det jeg tenkte og! Eller bare ikke, men måtte kommentere det.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Selvfølgelig måtte du det. Orket ikke typen å klå mer? Endret 12. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Nå er jeg snart level 6, og er Monk og Warior Guildwars er ut, spill diablo Tillat meg å peke og le. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er hos typen enda, men jeg sleit han ut så han sover Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er hos typen enda, men jeg sleit han ut så han sover You animal! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Guildwars er ut, spill diablo Eller ingen av delene. Nå er rommet mitt nesten helt ryddig, satser på at jeg får ryddet ferdig resten enten i dag, i morgen eller på fredag, før Ronja kommer selvfølgelig, kan nesten ikke latt henne se på at jeg rydder når hun kommer fra Oslo. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Gjett hva jeg netopp kom på at jeg hadde gjort! Jeg sendte en Report om en bombetråd. Den er stengt nå tror jeg (finner den ikke). Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Er hos typen enda, men jeg sleit han ut så han sover Lol? Jaja... Trene nuh, skal bli koz å sparke litt på folk. <3 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Se på førstesiden til www.HW.no ! "Nedetid på forumet Servere vedlikeholdes Fra i natt kl. 24.00 til kl. 12.00 i morgen vil forumet være utilgjengelig grunnet vedlikehold av servere. Vi beklager ulempene dette medfører." Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Fra en Blink-profil: "Jobbe i eitt byrå (Erotica) som erotisk showartist." Erotisk showartist? For en fancy måte å si man jobber som stripper. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Se på førstesiden til www.HW.no ! "Nedetid på forumet Servere vedlikeholdes Fra i natt kl. 24.00 til kl. 12.00 i morgen vil forumet være utilgjengelig grunnet vedlikehold av servere. Vi beklager ulempene dette medfører." Supert, da legger jeg meg tidligere. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Se på førstesiden til www.HW.no ! "Nedetid på forumet Servere vedlikeholdes Fra i natt kl. 24.00 til kl. 12.00 i morgen vil forumet være utilgjengelig grunnet vedlikehold av servere. Vi beklager ulempene dette medfører." Så det. For noe bajs. Og jeg som har fri i morgen og greier. Hva skal jeg da ta meg til? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Er hos typen enda, men jeg sleit han ut så han sover That's the spirit! Oje, sovnet på badegulvet i stad. Bade er det beste rommet å sove på Endret 12. oktober 2005 av Eline Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Oje, sovnet på badegulvet i stad. Bade er det beste rommet å sove på Vet. Deilige varmekabler, og god duft... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Oje, sovnet på badegulvet i stad. Bade er det beste rommet å sove på Vet. Deilige varmekabler, og god duft... Jepp, jepp Kaiern har fint bad. Jeg drømmer om å sove der. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Oje, sovnet på badegulvet i stad. Bade er det beste rommet å sove på Vet. Deilige varmekabler, og god duft... Jepp, jepp Kaiern har fint bad. Jeg drømmer om å sove der. det er så trygt på badet, godt og varmt! sover der når jeg føler meg uvell og vet at jeg kommer til å spy:P Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Huff, da er det bare og sove i natt. *mekke 175 gram bacon på hamburgeren* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg