Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AHA! ZE LIARZ! :wee:

Hadde jeg skrevet det der, hadde jeg fått den gamle "en ukes ferie"

 

Forum-Apartheid! :realmad:

Og hvorfor skulle du ha fått det?

Fordi det ikke er Norsk.

Det er tilsynelatende ikke Engelsk.

Det er tilsynelatende ikke Tysk heller.

Kanskje det er SMS*-språk?

For det er helt uforståelig. Og dermed er innlegget helt unødvendig.

 

(*= SMS = Short Message Service (slik at vi har det på det tørre)

Lenke til kommentar

Godt og få såve i sin egen seng igjenn :) Tok med meg omtrent 100 lystgasspartoner fra Ungarn. En venn av meg hadde med seg 200 og ble stoppet i sikkerhetskontrollen i Budapest. Jeg og en annen hadde med 100 hver, men ble ikke stoppet før oslo. Greide heldigvis og få med meg 23 partoner hjem da :) Annet en lystgasspatroner tok jeg med meg 2,3 liter sprit (40%) og en gammeldags pipe (av alle ting)

 

Tror denne ferien var den beste jeg har vert på til nå. Har dessvere ikke tenkt og nevne hvorfor :)

Lenke til kommentar
Godt og få såve i sin egen seng igjenn :) Tok med meg omtrent 100 lystgasspartoner fra Ungarn. En venn av meg hadde med seg 200 og ble stoppet i sikkerhetskontrollen i Budapest. Jeg og en annen hadde med 100 hver, men ble ikke stoppet før oslo. Greide heldigvis og få med meg 23 partoner hjem da :) Annet en lystgasspatroner tok jeg med meg 2,3 liter sprit (40%) og en gammeldags pipe (av alle ting)

 

Tror denne ferien var den beste jeg har vert på til nå. Har dessvere ikke tenkt og nevne hvorfor :)

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sor...et/5129506.html :p

Lenke til kommentar
Tror denne ferien var den beste jeg har vert på til nå. Har dessvere ikke tenkt og nevne hvorfor :)

;)

 

 

Men de 23 patronene. smugla du dem i rumpa da eller?

Hehe, nei. Sikkerhetsvakten i Oslo sa at vi måtte ta ut alle partonene (grunnen til at vi ikke har låvt og ha dem med er at det er trykk inni disse patronene.) Jeg tok ut det jeg fant uten og ta klerne som dekket spriten ut av kofferten. Når jeg kom hjem viste det seg at jeg hadde 23 patroner i kofferten. Dette etter at jeg gav bort to stykker.

 

Hadde også en drikke/lomme-lerke

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...