Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Økonomi... :wee:

 

Læreren hadde dataproblemer, It "Eksperten" kom innom en tur... Sitter og koser deg med ipconfig /renew og greier og greier. Først prøvde han med "reparer", men stakkars mannen fikk ikke ipadresse. :!: Så alt på prosjektoren. Plutselig fikk han IP da, ittypen hadde bare reparert en haug ganger, han vet jo ikke hva han driver med stakkars. Han skulle hjelpe meg en gang og men han fikk ikke til, måtte løse problemet selv til slutt. :wee: Var bare deaktivert nettverkskort, fysisk, som ikke synes på noen måte i netverkstilbkoblinger. Er sånn FN-F2 shortcut elns...

 

Er moro å se på han iallefall da. :tease:

Lenke til kommentar

Bonjour tous le monde!

 

Deilig å være litt tidligere oppe enn jeg trenger, skal dra til skolen om en halvtimes tid tenkte jeg. Har ikke sett sånne "dataeksperter" på NTNU, virker som om vi stort sett har kompetente folk. Mindre morro for elevene altså.

 

edit:

sjekka ut linken danielsn la ut for en stund sia nå, http://www.softlab.ece.ntua.gr/~sivann/pub/ , sjekk ut Abdulah på skytebanen :D

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Jeg klarer simpelten ikke å komme ut av senga før etter klokka ni. Jeg pleide da å stå opp rundt klokka 8.

jeg digger forresten slike "data eksperter" rundt omkring på skolene.

På barneskolen hadde vi en kvinnelig kunst og håndtverk lærer som nektet og tro at jeg var bedre i henne i pc. Herregud, hun kjefta på en dude fordi han hadde lagt 29919292 snarveier på skrivebordet, og hun klarte ikke å fjerne dem. Men altså, hva kan du forvente av it folk på skoler? De har neppe noen god utdanning når de har en sånn jobb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...