Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 *Jesp*Jaja...på tide å ta seg en tur på oprasjonsstuene... Hva skal du opere? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 *Jesp*Jaja...på tide å ta seg en tur på oprasjonsstuene... Hva skal du opere? Fikse et script på 20 datamaskiner Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 *Jesp*Jaja...på tide å ta seg en tur på oprasjonsstuene... Hva skal du opere? Fikse et script på 20 datamaskiner Fiks et og kopier den da Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Weeeeeeo! bah, døgnet er snudd på hodet. *høre på thrice* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Fiks et og kopier den da Er ikke mulig... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 *gjesp* another day...another være-på-hw.no-hele-daan-day. reisebrev... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 *Jesp*Jaja...på tide å ta seg en tur på oprasjonsstuene... Hva skal du opere? Fikse et script på 20 datamaskiner Explain. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 God morgen. *Tenkepause* Onsdag i dag... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 God morgen. *Tenkepause* Onsdag i dag... Jepp, og du vet hva det betyr ? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 God morgen. *Tenkepause* Onsdag i dag... Jepp, og du vet hva det betyr ? Ronking? Stikker på Esso, kjøpe røyk. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Økonomi... Læreren hadde dataproblemer, It "Eksperten" kom innom en tur... Sitter og koser deg med ipconfig /renew og greier og greier. Først prøvde han med "reparer", men stakkars mannen fikk ikke ipadresse. :!: Så alt på prosjektoren. Plutselig fikk han IP da, ittypen hadde bare reparert en haug ganger, han vet jo ikke hva han driver med stakkars. Han skulle hjelpe meg en gang og men han fikk ikke til, måtte løse problemet selv til slutt. Var bare deaktivert nettverkskort, fysisk, som ikke synes på noen måte i netverkstilbkoblinger. Er sånn FN-F2 shortcut elns... Er moro å se på han iallefall da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Da gjetter jeg på at sikkerheten på skolen din er nærmest lik null. Kan jeg få IP-adressen? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) God morgen. *Tenkepause* Onsdag i dag... Jepp, og du vet hva det betyr ? Internatet! Fy faen hvor folk skal smiske her i klassen. Endret 12. oktober 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 God morgen. *Tenkepause* Onsdag i dag... Jepp, og du vet hva det betyr ? Internatet! å? Sa det bare for morroskyld, men yey! Internatet! :!: Elsker å se på han svarte duden (spesielt i starten) når han sier noe som "ok, jeg forstår deg, men i mitt land...blablabla". Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Jeg klarer simpelten ikke å komme ut av senga før etter klokka ni. Jeg pleide da å stå opp rundt klokka 8. jeg digger forresten slike "data eksperter" rundt omkring på skolene. Endret 12. oktober 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 god morgen side 2780 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Bonjour tous le monde! Deilig å være litt tidligere oppe enn jeg trenger, skal dra til skolen om en halvtimes tid tenkte jeg. Har ikke sett sånne "dataeksperter" på NTNU, virker som om vi stort sett har kompetente folk. Mindre morro for elevene altså. edit: sjekka ut linken danielsn la ut for en stund sia nå, http://www.softlab.ece.ntua.gr/~sivann/pub/ , sjekk ut Abdulah på skytebanen Endret 12. oktober 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg klarer simpelten ikke å komme ut av senga før etter klokka ni. Jeg pleide da å stå opp rundt klokka 8.jeg digger forresten slike "data eksperter" rundt omkring på skolene. På barneskolen hadde vi en kvinnelig kunst og håndtverk lærer som nektet og tro at jeg var bedre i henne i pc. Herregud, hun kjefta på en dude fordi han hadde lagt 29919292 snarveier på skrivebordet, og hun klarte ikke å fjerne dem. Men altså, hva kan du forvente av it folk på skoler? De har neppe noen god utdanning når de har en sånn jobb. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Bah...nå skjer det igjen, solen kommer undt hjørnet og blender meg , slik at jeg ikke ser en dritt på skjermen inntil klokken er ca 2... *kikke surt på solen* *starte å synge "SOL SOL, GÅ DIN VEI!"* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2005 Elsker å se på han svarte duden (spesielt i starten) når han sier noe som "ok, jeg forstår deg, men i mitt land...blablabla". Tenker JoackimR når jeg ser Wilhelm Klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg