Goophy Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=108250 AHAHA! Latterlig Søtt det hun jenta nederst skrev. Har sluttet med både heroin og cm ved to forskjellige anledninger. Koz. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 The Drama. Til Nordhagen, altså. Jepp! Kjempedrama! Jeg føler meg skikkelig ond! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 The Drama. Til Nordhagen, altså. Jepp! Kjempedrama! Jeg føler meg skikkelig ond! Drama du liksom. Daniel er virkelig evil. Jeg mener det! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) www.skjermen_slår seg av.lol -- Hilsen Daniel -- Daniel er EVIL! -- Hilsen NorthGarden, den virkelige meg! Endret 11. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Daniel er virkelig evil. Jeg mener det! det han har gjort er jo brudd på regelverket så du kan jo raportere han og kanskje få gitt han en liten ferie. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg elsker denne dop propagandaen. "Et trekk så blir du avhengig!! og havner i rennesteinen!" Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg elsker denne dop propagandaen. "Et trekk så blir du avhengig!! og havner i rennesteinen!" vel, med de heftigste stoffene så skal det ikke mere til enn en gang før man er fysisk avhengi.. hasj og sånn pyse dop derimot bli jo noe helt annet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg elsker denne dop propagandaen. "Et trekk så blir du avhengig!! og havner i rennesteinen!" vel, med de heftigste stoffene så skal det ikke mere til enn en gang før man er fysisk avhengi.. hasj og sånn pyse dop derimot bli jo noe helt annet. Joda. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg elsker denne dop propagandaen. "Et trekk så blir du avhengig!! og havner i rennesteinen!" Jeg elsker tøffinger som deg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Dop er kult. De som ikke synes det er bare såååå ute. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Dop er kult.De som ikke synes det er bare såååå ute. Jaha.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg elsker denne dop propagandaen. "Et trekk så blir du avhengig!! og havner i rennesteinen!" Jeg elsker tøffinger som deg Jammen dop er tøft! Jeg røyka meg til suksess. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Daniel er virkelig evil. Jeg mener det! det han har gjort er jo brudd på regelverket så du kan jo raportere han og kanskje få gitt han en liten ferie. Spesielt siden han (Og jeg ) fikk beskjed om det en gang i ferien. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Dop er kult.De som ikke synes det er bare såååå ute. og dere vil vel ikke være ute barn? Welcome to phax & Goophy's dope lesson nr 1.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Welcome to phax & Goophy's dope lesson nr 1.. What he said. Chapter 1: How to make a joint. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Kom nettopp hjem med en saftig bot på 700,- for å ha parkert feil på scooter. Sto ikke til hindring for noen/noe, med stod utenfor fastsatte parkeringsplasser. Kan dette være lov? Trodde scootere kunne parkeres på lik linje med sykkler. Det var forresten en privat aktør som utsendte boten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Kom nettopp hjem med en saftig bot på 700,- for å ha parkert feil på scooter. Sto ikke til hindring for noen/noe, med stod utenfor fastsatte parkeringsplasser. Kan dette være lov? Trodde scootere kunne parkeres på lik linje med sykkler. Det var forresten en privat aktør som utsendte boten. http://forum.hardware.no/index.php?showforum=161 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Lunsj time ( er mitt andre måltid i dag ) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 *Tuesday Gone* Metallica Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 lekser. *dævve* Har prøve i medieprodusksjon (tror jeg) i morgen. Må vel lese litt. Ønsk meg lykke til. Men først skal jeg være forran dataen litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg