Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De sjekker jo ikke akkura etter narkotiske stoffer, hasj er jo ute på en måned da.

Osv osv osv.

det jeg skulle til å si også..

 

de finner jo ikke no slik i prøvene uten å lete etter det. og skulle de merke det ved en tilfeldighet så tviler jeg på at de sku gidde å bry seg..

Lenke til kommentar

De sjekker jo ikke akkura etter narkotiske stoffer, hasj er jo ute på en måned da.

Osv osv osv.

det jeg skulle til å si også..

 

de finner jo ikke no slik i prøvene uten å lete etter det. og skulle de merke det ved en tilfeldighet så tviler jeg på at de sku gidde å bry seg..

Hadde vært fint hvis de fant noe godt i testene ved et uhell, også bryte taushetsplikten.

EDI>T: eid av kvammis.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Det er uansett engelsk...

So what ?

 

Hvis du vil diskutere om det kan vi godt ta det på pm :)

EDIT: Har du sett navnet på kategorien her ? Off topic...

Men :ohmy: Det er jo engelsk, smekke moddisene.

 

For å ta flere eksempler:

I tittelen til tråden: Spam, support, ban.

 

Engelsk er faktisk en del av det norske språk på en måte.

Deal with it :cool:

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar
tror de aller fleste klarer seg fint med 4-5 bukser.. (nå regner jeg ikke med treningsbukser, arbeidsbukser, pysjbukser, dressbukser, vinterbukser osv osv)

Jeg telte med et par penbukser, litt treningstøy, noen bukser til de forskjellige dressene osv når jeg regnet meg frem til 20. Uansett må man nesten ha nok til at en ikke trenger å gå med buksene to dager etter hverandre, samtidig som man burde ha nok klær til at man har noe å gå med også når man vasker klær og så er det greit å ha muligheten til å i alle fall variere litt, det blir fort en del plagg av dette.

 

tørr ikke tenkte på hvor mange "utdaterte" bukser du har i skapet ditt hvis du har 20 som du ikke ville klart deg uten nå. spesiellt siden du virker som du er en av disse som føler mote betyr mer en maten på bordet.

Det gjør du for så vidt lurt i å ikke tenke på. 20 saklige bukser er det jeg omtalte som et minimum og garderoben min er på ingen måte minimalistisk. :love: Jeg har ikke noe tall eller begrep på mengden klær jeg har, men at jeg bare har med meg en ørliten brøkdel av klærne til Bergen når leiligheten jeg bor i alene er på ~55kvm sier vel sitt. Men, det er ikke særlig praktisk nødvendig å ha så mye, det skal selv jeg innrømme...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...