Share the pain Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Faen ta, altså.Forumet detter ut med jevne mellomrom. Aha! det skjer hos deg også! Eller kan det være et lokalt probem mon tro ?... Hvor bor du ? østlandet...nord-norge... Spilte litt BF2 da jeg kom hjem idag...se på den fine grafikken!!one!1!! Oppland fylke. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Viser røyking igjen på urinprøver? Njææ.. Det er jo mulig.. Hva har du gjort nå da, søtnos? Guess! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 snart level 4 men nå må jeg støvsuge og sånt som mamma ba meg gjøre Lenke til kommentar
Eline Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Viser røyking igjen på urinprøver? Njææ.. Det er jo mulig.. Hva har du gjort nå da, søtnos? Guess! Du da... Må jo ikke gjøre sånt.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Viser røyking igjen på urinprøver? Njææ.. Det er jo mulig.. Hva har du gjort nå da, søtnos? Guess! Hasj? Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hmmm... *løpe å sjekke klesskapet* Har vist bare 3 par med bukser jeg bruker til vanlig... Medregnet treningsbukser, pysj, o.s.v. så er jeg oppe i 9, tror jeg... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Viser røyking igjen på urinprøver? Njææ.. Det er jo mulig.. Hva har du gjort nå da, søtnos? Guess! Hasj? Huff da. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Viser røyking igjen på urinprøver? Njææ.. Det er jo mulig.. Hva har du gjort nå da, søtnos? Guess! Du da... Må jo ikke gjøre sånt.. Bite me! Ikke på MSN lenger, du? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Viser røyking igjen på urinprøver? Njææ.. Det er jo mulig.. Hva har du gjort nå da, søtnos? Guess! Hasj? Huff da. Det vises på urinprøver ja. Hvordan det? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Nevermind Endret 11. oktober 2005 av FredericC Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Det vises på urinprøver ja. Hvordan det? Vanlig røyk, da? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ikke på MSN lenger, du? Jo! Er på MSN nå jeg! Det er du som ikke er på! Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) hasj vises i urin ja... sitter ganske lenge i kroppen.. men med å kjøre sånne ekstrem renselses metoder så kan man være heldig å bli kvitt det innen prøven taes.. (kommer jo selvsagt an på hvor lenge det er til) det enkleste derimot er vel bare å alliere seg med en kompis som har friskt og fin piss. edit: vanlig røyk tviler jeg på at vises, ikke veldig lenge hvertfall.. vet ikke hvor lenge nikotin sitter i kroppen? Endret 11. oktober 2005 av phax Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Sitter med tysk jeg Ingen som vet hva Ikke tenk på det! og Det er hva naboer er til! er på tysk? Nicht tencken auf dass. Dass ist was nabour ist für! Da tar jeg jeg em tur på butikken for å kjøpe Cola og potetgull. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ikke på MSN lenger, du? Jo! Er på MSN nå jeg! Det er du som ikke er på! Jeg er da innpå! Problemet er att dette pisset er meget viktig, da det er med i undersøkingen av hjertet mitt... Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Da tar jeg jeg em tur på butikken for å kjøpe Cola og potetgull. ofte på butikken du? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 edit: vanlig røyk tviler jeg på at vises, ikke veldig lenge hvertfall.. vet ikke hvor lenge nikotin sitter i kroppen? 72 timer, tror jeg.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hivs du sier hva du har røyka er det sikkert lettere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Crap! Noe sier meg at jeg er "totally fucked up and wasted." Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ikke på MSN lenger, du? Jo! Er på MSN nå jeg! Det er du som ikke er på! Jeg er da innpå! Problemet er att dette pisset er meget viktig, da det er med i undersøkingen av hjertet mitt... De sjekker jo ikke akkura etter narkotiske stoffer, hasj er jo ute på en måned da. Osv osv osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg