b-real Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Tror jeg har 6-7 bukser Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg klarer meg fint med 2-3 bukser, men liker å ha litt å velge mellom. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har 2 bukser, så stfu 2 bukser FTW! + litt treningsbukser såklart da... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Faen ta, altså. Forumet detter ut med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har 2 bukser, så stfu 2 bukser FTW! + litt treningsbukser såklart da... Såklart? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Så klart. Man er da ikke nerd uten å bevege seg litt! Endret 11. oktober 2005 av @kd Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Er ikke sikker på hvor enig jeg er der da Jeg beveger meg vel gjennomsnittlig 100 meter i uka til fots og det er vel da helst så lavt tempo som mulig. Altså gange Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har 4...Synes jeg må vaske alt for ofte. Skulle gjerne hatt 20. Da hadde jeg nesten ikke trengt å vaske . Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Med stor fare for å bedrive blasfemi, er 20 bukser mye? Det er jo ikke mer enn man trenger som et absolutt minimum for å tilfredsstille rent praktiske behov? my god, vi har en ny Jokke kandidat her.. greit nok at det ikke er så uhorvelig uvanlig at noen har oppmot 20 bukser, (som de fortsatt bruker) spesiellt jenter kanskje.. men å si at dette er et absolutt minimum blir jo bare for dumt.. tror de aller fleste klarer seg fint med 4-5 bukser.. (nå regner jeg ikke med treningsbukser, arbeidsbukser, pysjbukser, dressbukser, vinterbukser osv osv) selv har jeg bare tre bukser som jeg bruker nå for tiden. har jo selvsagt en fire-fem til liggende i skapet men disse synes jeg er for utdatert. tørr ikke tenkte på hvor mange "utdaterte" bukser du har i skapet ditt hvis du har 20 som du ikke ville klart deg uten nå. spesiellt siden du virker som du er en av disse som føler mote betyr mer en maten på bordet. edit: glemte en vesentlig "ikke" Endret 11. oktober 2005 av phax Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Sitter med tysk jeg Ingen som vet hva Ikke tenk på det! og Det er hva naboer er til! er på tysk? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Nå har jeg vært flink jente og hjulpet mamma med leksene sine. Og de gale mennene tok faktisk taket vårt, vi skal visst legge nytt og male det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 er hekta på Guild Wars må støvsuge her nede straks, og pappa maser om at jeg må bære opp et bord som jeg vil ha her nede :\ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) er hekta på Guild Wars må støvsuge her nede straks, og pappa maser om at jeg må bære opp et bord som jeg vil ha her nede :\ dude...eneste du har skrevet idag, er "snart hjemme...spille GW" er vi litt hekta idag ? Endret 11. oktober 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Sitter med tysk jeg Ingen som vet hva Ikke tenk på det! og Det er hva naboer er til! er på tysk? Selv om du hater meg, vi har en egen skolekategori og denne tråden skal du ikke poste support i, så kan jeg hjelpe deg. Ikke tenk på det = Denken Sie nicht an es! Det er hva naboer er til = Für das ist, was Nachbarn sind. Elns. Oversatte først til engelsk, for så å oversette til tysk med Babelfish. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Faen ta, altså.Forumet detter ut med jevne mellomrom. Aha! det skjer hos deg også! Eller kan det være et lokalt probem mon tro ?... Hvor bor du ? østlandet...nord-norge... Spilte litt BF2 da jeg kom hjem idag...se på den fine grafikken!!one!1!! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 er hekta på Guild Wars må støvsuge her nede straks, og pappa maser om at jeg må bære opp et bord som jeg vil ha her nede :\ dude...eneste du har skrevet idag, er "snart hjemme...spille GW" er vi litt hekta idag ? :!: Jeg fikk det i går kveld jo Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Da dufter det Ingefærøl på rommet mitt Sitter og hører på den nye CDen min; Metallica's " Garage Inc. " Nydelig Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Viser røyking igjen på urinprøver? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Viser røyking igjen på urinprøver? Njææ.. Det er jo mulig.. Hva har du gjort nå da, søtnos? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Viser røyking igjen på urinprøver? Njææ.. Det er jo mulig.. Hva har du gjort nå da, søtnos? sikkert dampet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg