Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med stor fare for å bedrive blasfemi, er 20 bukser mye? Det er jo ikke mer enn man trenger som et absolutt minimum for å tilfredsstille rent praktiske behov?

my god, vi har en ny Jokke kandidat her..

 

greit nok at det ikke er så uhorvelig uvanlig at noen har oppmot 20 bukser, (som de fortsatt bruker) spesiellt jenter kanskje.. men å si at dette er et absolutt minimum blir jo bare for dumt..

 

 

tror de aller fleste klarer seg fint med 4-5 bukser.. (nå regner jeg ikke med treningsbukser, arbeidsbukser, pysjbukser, dressbukser, vinterbukser osv osv)

 

selv har jeg bare tre bukser som jeg bruker nå for tiden. har jo selvsagt en fire-fem til liggende i skapet men disse synes jeg er for utdatert.

 

tørr ikke tenkte på hvor mange "utdaterte" bukser du har i skapet ditt hvis du har 20 som du ikke ville klart deg uten nå. spesiellt siden du virker som du er en av disse som føler mote betyr mer en maten på bordet.

 

edit: glemte en vesentlig "ikke" :wee:

Endret av phax
Lenke til kommentar
Sitter med tysk jeg :hrm:

 

Ingen som vet hva Ikke tenk på det! og Det er hva naboer er til! er på tysk? :innocent::whistle:

Selv om du hater meg, vi har en egen skolekategori og denne tråden skal du ikke poste support i, så kan jeg hjelpe deg.

 

Ikke tenk på det = Denken Sie nicht an es!

Det er hva naboer er til = Für das ist, was Nachbarn sind.

 

Elns. Oversatte først til engelsk, for så å oversette til tysk med Babelfish. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...