Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Fordi:1. Jeg ikke snakker slik bergensere gjør. 2. Vinduet mitt peker mot fotballbanen, de er på den andre siden. 3. De hører meg ikke uansett, de hører på radioen. Skrik "ØYH KA FAEN E DET DOKKOR GJØR PÅ TAKE MET?!" Har funka for meg de gangene det har vært gale menn på taket. * ØYH! KA FAEN E DET DÅKKAR GJØR PÅ TAKE MITT! Jeg sier det ordrett sånn. Jeg er nord-lending. Eller kansnkje noen flere Æ'er men men.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 hehe, jeg antar at STP har enten: 1. Gruppearbeid med noen amøber. 2. Har prosjekt\samarbeider med noen folk på jobben. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeje...bussen hjem nå Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 hehe, jeg antar at STP har enten: 1. Gruppearbeid med noen amøber. 2. Har prosjekt\samarbeider med noen folk på jobben. Ingen av delene. Jeg er bare sabla trøtt, og jeg har vondt i hodet. Dermed kan jeg ikke sove. du skjønner.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 hehe, jeg antar at STP har enten: 1. Gruppearbeid med noen amøber. 2. Har prosjekt\samarbeider med noen folk på jobben. Ingen av delene. Jeg er bare sabla trøtt, og jeg har vondt i hodet. Dermed kan jeg ikke sove. du skjønner.. Wannabe-suicidal kaller vi det. Du har ikke egentlig lyst til å ta selvmord(men for all del, jeg skal stoppe deg) , men pga. av trøtthet får du noen fikse ideèr. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvorfor i alle dager drar du inn selvmord? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvorfor i alle dager drar du inn selvmord? æh...trodde du mente det... "kniv er oppskrytt" "pistol dreper fortere enn kniv" "bla bla bla..får ikke sove...du skjønner" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 lasta ned en 28MB stor fil på et sekund idag jeg på skolen.. 155mbit er kos. den lå på 7MB i sekundet når jeg dro ned iTunes. hadde ikke hatt noe imot en sånn linje hjemme ass Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Åh. Det ble litt rart. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Hvorfor i alle dager drar du inn selvmord? æh...trodde du mente det... "kniv er oppskrytt" "pistol dreper fortere enn kniv" "bla bla bla..får ikke sove...du skjønner" han mente vel ikke seg selv da sikkert Endret 11. oktober 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 2mass: hvorfor redigerte du vekk luring ? "han mente sikkert ikke deg, din luring " skrev du egentlig... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 bare så du ikke skulle ta det ille opp tenkte jeg hehe kom på at det kan tolkes begge veier. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) bare så du ikke skulle ta det ille opp tenkte jeg hehe kom på at det kan tolkes begge veier. Og det sier du til en som bruker sarkasme og ironi altfor mye... (ergo--> jeg hadde ikke brutt sammen om du ikke hadde tatt vekk "luring") Da var det ferdig på jobb idag også... *skrive opp antall timer* ah...30min arbeid, og ellers bare internett surfing. Ingenting er som å få betalt for å surfe Endret 11. oktober 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Da tok jeg meg en tur til butikken. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Da tok jeg meg en tur til butikken. til lykke på reisen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Kniv er oppskrytt.. please...explain.. Du kan drepe fortere med en pistol. Evt. slå hodet til den du skal drepe, med et balltre. knuse hjernen, etc. Balltre. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Strekkbenk Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Atombombe? Det hadde ihvertfall jeg gjort.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Atombombe? Det hadde ihvertfall jeg gjort.. Så er det og skaffe seg tilgang til en sånn, kan ikke bare ringe til noen i telefon katologen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Sjekk min geerne illustrasjon : Snart passert 3 sider også. Mangler bare en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg