Kenneth Dammyr Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Se på NRK folkens!Det er viktige saker. Hva er det? Det nye stortinget skal settes, eller hva det heter. Kongen og greier. Dette er selvet kjernen i vårt demokrati... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Se på NRK folkens!Det er viktige saker. viktig my ass , det er jo bare utbytting av tulliger Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Det nye stortinget skal settes, eller hva det heter. Kongen og greier. Dette er selvet kjernen i vårt demokrati... Ojoj. heavy saker dette Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Se på NRK folkens!Det er viktige saker. viktig my ass , det er jo bare utbytting av tulliger Atte de som kommer inn er en gjeng med tullinger? Jepp! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Det nye stortinget skal settes, eller hva det heter. Kongen og greier.Dette er selvet kjernen i vårt demokrati... Kongen er kjernen i vårt demokrati? Hvilket århundre ble du sittende fast i? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Se på NRK folkens!Det er viktige saker. viktig my ass , det er jo bare utbytting av tulliger Atte de som kommer inn er en gjeng med tullinger? Jepp! De er iallefall smartere enn de som går ut i dag. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Se på NRK folkens!Det er viktige saker. viktig my ass , det er jo bare utbytting av tulliger Atte de som kommer inn er en gjeng med tullinger? Jepp! De er iallefall smartere enn de som går ut i dag. Det får vi se om 4 år. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Heller død enn rød, Kenneth. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Det nye stortinget skal settes, eller hva det heter. Kongen og greier.Dette er selvet kjernen i vårt demokrati... Kongen er kjernen i vårt demokrati? Hvilket århundre ble du sittende fast i? kongen er norges største sosialklient Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Det nye stortinget skal settes, eller hva det heter. Kongen og greier.Dette er selvet kjernen i vårt demokrati... Kongen er kjernen i vårt demokrati? Hvilket århundre ble du sittende fast i? kongen er norges største sosialklient Haha André: Jeg sa vel aldri at kongen er kjernen i vårt demokrati... Men dette er viktige greier. Prøv å sammenlign med hvordan slikt fungerer i øst-europa, afrika eller andre u-land. Jeg regner med at de fleste husker hvordan statskupp ble gjennomført i ukraina eller hvor det var nå nylig. Folk bokstavelig talt storma stortinget. Se på den orden vi har. Det tyder på hvilken velferds og oppgående nasjon vi har. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jada, vet det. Jeg bare kverrulerer. Jeg kan ikke se på NRK, for jeg er på skolen. Statskuppet i Ukraina var en seier for menneskeheten. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Statskuppet i Ukraina var en seier for menneskeheten. Hihi... Det stemmer sikkert det, men du høres ut som en blitzer som ønsker anarki. (Måten du sa det på) Blæh, jeg åpner mitt lille word-dokument med overskriften "Særoppgave litteraturhistorie". Lekser er kjedelig. Takk gud for www.arild-hauge.com Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Statskuppet i Ukraina var en seier for menneskeheten. Hihi... Det stemmer sikkert det, men du høres ut som en blitzer som ønsker anarki. (Måten du sa det på) Det var poenget. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Stakk en kjapp tur på pcn for å hente et bilde måtte bare titte innom. GAH jeg vil hjem å spille Guild Wars. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Digg. Kom hjem tidlig i dag, og på pulten min lå det 1000,- kr og en lapp fra mamma hvor det står at jeg kan gå ut og kjøpe en bukse. Digg. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg skulle vært statsminister. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg skulle vært verdensleder... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Digg. Kom hjem tidlig i dag, og på pulten min lå det 1000,- kr og en lapp fra mamma hvor det står at jeg kan gå ut og kjøpe en bukse. Digg. Bortskjemte drittunge! ( ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 Buksa burde holde i 2 år da. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Buksa burde holde i 2 år da. Tror ikke jeg kommer til å bruke alt, da. Hva kan man skrive med på CD'er og DVD'er? Endret 11. oktober 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg