Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallmarkfilmer har en tendens til å være utrolig triste og søte på en gang.. Og gjerne handle om sykdommer...

Nettopp sett "life on liberty street". Sønnen til en meget fremstående advokat, forhåndsopptatt på Harvard, chrasher bilen med moren og faren i. Moren dør, gutten selv mister hukommelsen og får afasi/stammer... Og begynner på¨en pizzarestaurant i det vi i Norge kaller "vernet stilling/bedrift"... Og faren går i mot det... En utrolig trist film... Slutter koseligere. Jeg gråt masse under filmen...

hørtes ut som en typisk tv-norge film.

Lenke til kommentar
Hallmarkfilmer har en tendens til å være utrolig triste og søte på en gang.. Og gjerne handle om sykdommer...

Nettopp sett "life on liberty street". Sønnen til en meget fremstående advokat, forhåndsopptatt på Harvard, chrasher bilen med moren og faren i. Moren dør, gutten selv mister hukommelsen og får afasi/stammer... Og begynner på¨en pizzarestaurant i det vi i Norge kaller "vernet stilling/bedrift"... Og faren går i mot det... En utrolig trist film... Slutter koseligere. Jeg gråt masse under filmen...

hørtes ut som en typisk tv-norge film.

Nesten sluttet å se på TV Norge. Først av alt, det er avbrudd for nyheter i nesten alle filmene...

For det andre; TV Norge på kabelen vår flimrer veldig...

Lenke til kommentar
TvNorge & TV3 har eviglange pauser :no:

EDIT: neei nei og nei. Nå har jeg 2000 poster i "OT-baren"..

Official; i got no life :)

Nei, jeg synes TV3 har gjort reklamepausene for korte og sjeldent. Jeg trenger en pause per halvtime, helst på fem min...

Men en halvtimepause ad gangen, blir for mye... Jeg tar mye filmer opp og ser dem senere, tar jeg opp delene hver for seg så kommer de fra hverandre, tar jeg dem opp med aktuelt og været, tar de en ekstra gigabyte/bit((GB)

Lenke til kommentar
Der var tordenværet ferdig :D

Ferdig? Hører det fint jeg...

Vurdert tanken på at dere kanskje ikke bor oppå hverandre?

Nei, men 10min unna hver andre...

Vet du hvor jeg bor? :dontgetit:

Hehe, det er nok litt mer enn 10 minutter om man skal gå.

Det var uansett ferdig når jeg postet, men det er mer oppå Skorgeberg/Ullerud tror jeg enn her.

Uansett, hvor mange bonuspoeng får man for èn avis da?

Endret av Stish
Lenke til kommentar
film er best på dvd/xvid. :green:

starte stoppe når man vil. herlich.

Men når man har en drittskjerm som jeg har så er TV diggere. Man kan jo ta sånn pause-dritt på direktesendinger også med sånne DVD-spillere nå, kan man ikke?

ser det jo selvsagt på tv'n.. men en dvd her så jeg faktisk på eizo'n min bare fordi bildet er så utrolig mye bedre! :)

men sånn egentlig så er film best på kino sammen med gode kompiser eller dama. men det er så kostbart, gratis er best!

Lenke til kommentar
film er best på dvd/xvid. :green:

starte stoppe når man vil. herlich.

Men når man har en drittskjerm som jeg har så er TV diggere. Man kan jo ta sånn pause-dritt på direktesendinger også med sånne DVD-spillere nå, kan man ikke?

Hvis man har DVD-spiller med harddisk eller med DVD-RAM

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...