Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men jeg TROR ikke det funker :p Svarer bare på spørsmålet.

Da er vi to om det. Kameraten min var 214% sikker på at det gikk. Han får i hvert fall drikke det først, hvis han blir blind eller må inn til pumping smaker ikke jeg på det :)

Som darkness også sier, du blir IKKE blind, hvis det er metanol du tenker på så er ikke det noe man bare tilfedligvis produserer fordi man brygger feil :) Og lage vin uten gjær i? i en dunk uten gjærlås? Jeg tror du får søtt vann med mygla kiwi i :)

Ja, jeg nevnte gjær for han, men han mente at sukker+[sett inn tilfeldig frukt] ble gjær. Går vel an med epler og druer, vet at eplene inneholder en liten dose alkohol når de blir brune og detter ned. Bomullen bør vel funke som en slags gjærlås.

 

Vet man ikke blir blind :), men man tilbringer gjerne noen dager på dass.

gjær lås er en sånn ting man setter på toppen av tuten for og holde luft ute og slippe gass ut , ikke noe som er i gjæret :p

 

jeg har brygget meg noen liter øl , og det burde funke med sukker frukt og vann , men du må ha gjærlås for og forhindre mugg/sopp ol

Lenke til kommentar
uff, kaffe. Smakte ikek så godt.

 

Har ikke sukker hjemme :(

må ikke ødelegge kaffen med sukker :thumbdown: prøv heller ved litt vodka :D

sitter og jobber med en oppgave som skal leveres inatt, tror ikke vodka hjelper da.

 

Har forresten aldri prøvd vodka med kaffe. Hjemmebrent derimot men slikt drikker jeg ikke lengre.

 

Nå er det bare smakfulle drinker som gjelder ;) + øl og vin da seff

Lenke til kommentar
Vi har noen store vinballonger hjemme med gjerlås etc på... Og ute her vi masse forsellig frukt, kanskje jeg skal prøve å lage noe :p

Har et par-tre slike i kjelleren her også, men de er i bruk :hrm:

Vi har sånn ca 20 kirsebærtrær hjemme, kanskje jeg skal prøve med de til sommeren igjen :yes:

1kg kisseber + 1l 60%vodka og masse sukker = likør :D

 

kennethdammyr: ok , må finne den og laste den ned :D

 

 

EDIT: bra speed fra overklokking.no , drar nesten 500KB/s nå

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

btw hva F*¤n er feil med iTunes?!? lasta ned iTunes 5.0.1 med Quicktime idag, og når den legger inn så får jeg melding om at jeg har QT 6.5, og at den krever 7.0 ? har ikke QT engang jeg, men den versjonen som kreves bør da vel følge med når QT er bundla med iT? og jeg får ikke startet iT pga det samme. idiotisk.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
kennethdammyr: hvem er det som prater i ssotn sin film ?

Kenneth heter jeg...

 

ssotn? Sub Zero Norway tenker du på?

Isåfall er det meg.

hømm er du så våksne :p

 

trodde du var litt yngere en så :p

 

 

hømm nå bruker fierfox 97 på av alle resusjer (??! skrivefeil der ja )

 

ja var sub zero jeg tengte på

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...