Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men jeg TROR ikke det funker :p Svarer bare på spørsmålet.

Da er vi to om det. Kameraten min var 214% sikker på at det gikk. Han får i hvert fall drikke det først, hvis han blir blind eller må inn til pumping smaker ikke jeg på det :)

Som darkness også sier, du blir IKKE blind, hvis det er metanol du tenker på så er ikke det noe man bare tilfedligvis produserer fordi man brygger feil :) Og lage vin uten gjær i? i en dunk uten gjærlås? Jeg tror du får søtt vann med mygla kiwi i :)

Lenke til kommentar
Nei, men jeg TROR ikke det funker :p Svarer bare på spørsmålet.

Da er vi to om det. Kameraten min var 214% sikker på at det gikk. Han får i hvert fall drikke det først, hvis han blir blind eller må inn til pumping smaker ikke jeg på det :)

Som darkness også sier, du blir IKKE blind, hvis det er metanol du tenker på så er ikke det noe man bare tilfedligvis produserer fordi man brygger feil :) Og lage vin uten gjær i? i en dunk uten gjærlås? Jeg tror du får søtt vann med mygla kiwi i :)

Ja, jeg nevnte gjær for han, men han mente at sukker+[sett inn tilfeldig frukt] ble gjær. Går vel an med epler og druer, vet at eplene inneholder en liten dose alkohol når de blir brune og detter ned. Bomullen bør vel funke som en slags gjærlås.

 

Vet man ikke blir blind :), men man tilbringer gjerne noen dager på dass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...