Even. Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan noen være så snille å si til meg at jeg skal begynne å lese på fysikken nå? plxplxplxplxplx LES! NÅ! Jeg og en kamerat har prøvd å lage kiwivin idag. Masse vann, sukker og kiwi i en dunk med en bomullsbit istedet for kork. Tror dere det går? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg og en kamerat har prøvd å lage kiwivin idag. Masse vann, sukker og kiwi i en dunk med en bomullsbit istedet for kork. Tror dere det går? Nei Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg og en kamerat har prøvd å lage kiwivin idag. Masse vann, sukker og kiwi i en dunk med en bomullsbit istedet for kork. Tror dere det går? Nei Har du prøvd?... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 er på side 5 nå, bare 5 sider igjen til jeg kan levere oppgaven. Skal leveres inatt F***, F***, F***, F*** ,F*** ,F***,F***F***F***F***F***F*** sorry men jeg bare måtte. At jeg aldri lærer og begynner litt tidligere Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei, men jeg TROR ikke det funker Svarer bare på spørsmålet. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Haff...får lese litt på senga da. Tuddelu Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei, men jeg TROR ikke det funker Svarer bare på spørsmålet. Da er vi to om det. Kameraten min var 214% sikker på at det gikk. Han får i hvert fall drikke det først, hvis han blir blind eller må inn til pumping smaker ikke jeg på det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Du blir ikke blind av slikt. Du blir bare usannsynlig dårlig Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Haaaareem! Sove. *dævve* Natta folkens! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kult å daue når man sover da. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Haaaareem! Sove. *dævve* Natta folkens! Natta Jeg tengte nå vertfall at jeg skl være oppe litt til Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 nå er det tuborg tid skal ta meg en EKTE dansk tuborg nå , før jeg legger meg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Du blir ikke blind av slikt. Du blir bare usannsynlig dårlig Overdrev kanskje litt, men sist han prøvde å lage det var det et slags skummaktig hvit-grønt belegg på rundt èn centimeter i toppen Siste post på de to siste sidene Endret 10. oktober 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Red bull smaker dritt. enig Jeg synes nå den har sine stunder... Når man er på lan kan det være godt med litt Red Bull. kofein kaffe med masse sukker Da er du våken Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Få se filmen din.....nå.....syteunge SkyMarshall redda meg. 5min, ok? Jævlig festlig Seinfeld episode! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei, men jeg TROR ikke det funker Svarer bare på spørsmålet. Da er vi to om det. Kameraten min var 214% sikker på at det gikk. Han får i hvert fall drikke det først, hvis han blir blind eller må inn til pumping smaker ikke jeg på det Som darkness også sier, du blir IKKE blind, hvis det er metanol du tenker på så er ikke det noe man bare tilfedligvis produserer fordi man brygger feil Og lage vin uten gjær i? i en dunk uten gjærlås? Jeg tror du får søtt vann med mygla kiwi i Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Få se filmen din.....nå.....syteunge SkyMarshall redda meg. 5min, ok? Jævlig festlig Seinfeld episode! OOOO! Sterke ord Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Få se filmen din.....nå.....syteunge SkyMarshall redda meg. 5min, ok? Jævlig festlig Seinfeld episode! du når kommer den overklokkings filmen til stoolman oppigjenn ? eventuelt hvist den er oppe har du link ?? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Nei, men jeg TROR ikke det funker Svarer bare på spørsmålet. Da er vi to om det. Kameraten min var 214% sikker på at det gikk. Han får i hvert fall drikke det først, hvis han blir blind eller må inn til pumping smaker ikke jeg på det Som darkness også sier, du blir IKKE blind, hvis det er metanol du tenker på så er ikke det noe man bare tilfedligvis produserer fordi man brygger feil Og lage vin uten gjær i? i en dunk uten gjærlås? Jeg tror du får søtt vann med mygla kiwi i Ja, jeg nevnte gjær for han, men han mente at sukker+[sett inn tilfeldig frukt] ble gjær. Går vel an med epler og druer, vet at eplene inneholder en liten dose alkohol når de blir brune og detter ned. Bomullen bør vel funke som en slags gjærlås. Vet man ikke blir blind , men man tilbringer gjerne noen dager på dass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg