sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kjeder som hopper av er irritabelt. DET HETER IRRITERENDE! Hvis noe er irritabelt betyr det at det blir lett irritert! Itte der e kjem ifrå Her på forumet skriver vi norsk nynorsk/bokmål. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ingefærøl Har en flaske med godstoffet på rommet mitt Skal jeg sette den inn i en ramme og feste på veggen eller? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Her sier vi at noe er iritablelt Og her i Brønnøy sei vi ikke «jeg», mæn «e». Dæ betyr dærimot ikke at dæ e ein go idé å bynn å skriv sånn, syns du vel? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kjeder som hopper av er irritabelt. DET HETER IRRITERENDE! Hvis noe er irritabelt betyr det at det blir lett irritert! Ikke mobb måten vi snakker her på jevnaker. Her sier vi at noe er iritablelt Men det er vel ikke lov med dialekt på forumet? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Kenneth! De mobber meg, gir du de warn nå Endret 10. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kenneth! De mobber meg, gir du de warn nå :inconcret: Lè WTF er inconcret? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kenneth! De mobber meg, gir du de warn nå :inconcret: Lè WTF er inconcret? *trøtt* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kenneth! De mobber meg, gir du de warn nå Du glemte spørsmålstegn. Men nå skal dere slippe pirkinga mi, for jeg er trøtt og sånt. Yo in the ghetto, og god natt. Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Red bull smaker dritt. enig Jeg synes nå den har sine stunder... Når man er på lan kan det være godt med litt Red Bull. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kenneth! De mobber meg, gir du de warn nå :inconcret: Lè WTF er inconcret? *trøtt* *Lykkelig og en smule omtåket* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Endelig fant jeg noe å drikke: vaniljesaus EDIT: det gjør meg lykkelig, selv om jeg blir litt kvalm... men er man tørt så er man tørst. Endret 10. oktober 2005 av danielsn Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kenneth! De mobber meg, gir du de warn nå :inconcret: Lè WTF er inconcret? *trøtt* *Lykkelig og en smule omtåket* Endelig fant jeg noe å drikke: vaniljesaus Jeg drakk masse eplejuice, så da blir det vekking klokken 6 av meg selv... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Endelig fant jeg noe å drikke: vaniljesaus EDIT: det gjør meg lykkelig, selv om jeg blir litt kvalm... men er man tørt så er man tørst. Kvalm av det i lengden... Onsdag, da blir det Bergen! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Jaaaaaaa!!! Fant en pakke nonstop *Stappe i seg* Herlig med høstferie Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Endelig fant jeg noe å drikke: vaniljesaus EDIT: det gjør meg lykkelig, selv om jeg blir litt kvalm... men er man tørt så er man tørst. Kvalm av det i lengden... Onsdag, da blir det Bergen! Ta meg meeeeed! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan noen være så snille å si til meg at jeg skal begynne å lese på fysikken nå? plxplxplxplxplx Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Endelig fant jeg noe å drikke: vaniljesaus EDIT: det gjør meg lykkelig, selv om jeg blir litt kvalm... men er man tørt så er man tørst. Kvalm av det i lengden... Onsdag, da blir det Bergen! Ta meg meeeeed! Sail away with me honey.... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kenneth! De mobber meg, gir du de warn nå Hold munn syteunge Neida søta. Morsom Seinfeld Episode på TV3 nå. Og jeg har low-cut boxer. Bokstavelig talt. Den er for lav, klarer ikke dekke alt... Og så finner jeg ingen steder å hoste filmen min heller Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Få se filmen din.....nå.....syteunge Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan noen være så snille å si til meg at jeg skal begynne å lese på fysikken nå? plxplxplxplxplx Du må gjøre som meg. Ikke lese på fysikken, ikke møte opp i timene, innse at du suger, og slutte på skolen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg